گلونی

احمدی‌نژاد و روحانی هم‌عقیده شدند

احمدی‌نژاد و روحانی هم‌عقیده شدند

حتی احمدی‌نژاد و روحانی بر سر برخی کارها که باید بشود اتفاق‌ نظر دارند اما این کارها انجام نمی‌شود. چرا؟ الان می‌گویم.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: در ماجرای گرانی دلار خیلی مسائل طنز هست. یکی ا‌ز آنها این است که مسئولان قبلی یعنی سابق‌ها و اسبق‌‌ها با رسانه‌ها حرف می‌زنند و برای وضع اقتصاد و گرانی دلار نظریه و راهکار ارائه می‌کنند.

طنز ماجرا اینجاست که در دوره مدیریت خود این آقایان هم دلار دچار حباب شده بود و اقتصاد اوضاع خوبی نداشت. حالا یکی نیست بگوید شما که الان این قدر برای برون‌رفت از بحران برنامه می‌دهی چرا وقتی خودت مسئول بودی کاری نکردی؟

این یکی را اگر شما فهمیدید من هم می‌فهمم. مثلا فلان مسئول می‌گوید باید دولت فلان کار را بکند تا دلار آرامش پیدا کند. بعد که سابقه خودش را بررسی می‌کنید می‌بینید خودش هم باید همین کار را می‌کرده است اما نکرده است!

احمدی‌نژاد و روحانی هم‌عقیده شدند

جالب‌تر این است که وقتی از آنها سوال می‌کنید چرا در دوره خودتان وقتی حباب شد این کار را نکردید می‌گویند حباب ما با این حباب فرق داشت. البته که حباب با حباب فرق می‌کند اما برخی کارها را سال‌هاست همه می‌گویند باید انجام بدهیم. حتی احمدی‌نژاد و روحانی بر سر برخی کارها که باید بشود اتفاق‌ نظر دارند اما این کارها انجام نمی‌شود. چرا؟ الان می‌گویم.

این کارها انجام نمی‌شود چون… خب متاسفانه به دویست کلمه رسیدیم و من سه‌شنبه‌ها بیش از دویست کلمه حق حرف زدن ندارم. ان‌شا‌الله فردا به شما می‌گویم چرا برخی کارها در مملکت انجام نمی‌شود.

با درود و احترام به همه مافیای محترم کشور عزیزمان شما را به خدا می‌سپارم. دعا کنید برایم.

باقی بقایتان

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل