شستن ماشین به معنای تعادل است

شستن ماشین به معنای تعادل است

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: خواب دیدن خیلی خوب است. در واقع بسیاری از ما آنچه دوست داریم را در خواب‌ می‌بینیم. البته دقیقاً برخلافش، آنچه دوست نداریم را هم در خواب می‌بینیم. اما تا زمانی که انتخاب خواب دست خودمان باشد، باید به تعبیر آنچه می‌بینیم بپردازیم.

شستن ماشین به معنای چیست؟

شستن ماشین در خواب، به خودی خود معنای تعادل می‌دهد. البته هر تعادلی لزوماً معنای تدبیر نمی‌دهد. بلکه جزئیات ماشین شستن‌تان است که تعبیر خواب شما را دقیق می‌کند.

اگر در خواب دیدید که ماشین‌تان را در کارواش می‌شوئید، یعنی شما به تدبیر مدنظر خودتان نزدیک شده‌اید. انتظار که ندارید به تدبیر من نزدیک بشوید؟ هرکس تدبیر خودش را دارد.

اما اگر ماشین‌تان را در حیاط خانه بشوئید، و با شیلنگ آب هم اینکار را انجام بدهید، یعنی نه تنها تدبیری ندارید، بلکه شما تبدیل به انسانی غیرقابل تحمل شده‌اید.

شما مصداق نرود میخ آهنین در سنگ هستید. مگر می‌شود تابحال کسی به شما تذکر نداده باشد؟

اصلاً مگر باید همه چیز را به شما گفت؟ همین الان خواندن این متن را ترک کنید و تا زمانی که خودتان را اصلاح نکرده‌اید، به دنبال تعبیرخواب نباشید. برای شما باید تعبیر کابوس نوشت.

محصول ما را امتحان کنید

اما اگر ماشین‌تان را فقط و فقط با یک سطل آب یا با دستمال خیس تمیز می‌کنید، برگردید.

شما هنوز از قطار تعبیرخواب پیاده نشده‌اید و در دایره تعبیرخواب قرار دارید. شما که به این خوبی هستید، چرا مواد شوینده شیمیایی را با مواد شوینده طبیعی جایگزین نمی‌کنید؟

همین الان شماره یک را به شماره‌ای که فکر می‌کنید بفرستید تا محصول ما را امتحان کنید.

یکبار که امتحان کنید کافی است و ما سود خود را کرده‌ایم. تازه اگر قبل از تمام شدن این متن بفرستید، یک محصول هم به شما هدیه می‌دهیم.

شستن ماشین در خواب، داخل حیاط و جلوی در ساختمان و کنار جوی آب و اینها ندارد. خودتان را گول نزنید.

تنها تفاوتش در این است که اگر در کنار جوی و با آب جوی می‌شوئید، یعنی باید به دفترچه «چگونه یک شهروند نمونه باشیم؟» (که از طرف همین نویسنده در حال تدوین است) مراجعه کنید.

برای پیش خرید شماره دو را به همان شماره قبلی ارسال کنید. وگرنه تعبیر متفاوتی با یکدیگر ندارند.

خواب را با حقیقت مقایسه کنید

بعد از بیدارشدن از خواب، ابتدا به ماشین‌تان مراجعه کنید. ما که آنجا نیستیم، بنابراین خودتان انصاف داشته باشید و خالی‌بندی نکنید. این تعبیر خواب شماست و تأثیری در زندگی من ندارد.

اگر ماشین‌تان در واقعیت تمیز است، یعنی شما برای آینده خود برنامه‌ریزی دارید و جزو معدود افرادی هستید که نظم دارید. فقط اینکه چرا خواب‌های هپروتی می‌بینید، سوال مهمی است.

اما اگر خودتان هم رویتان نمی‌شود به ماشین‌تان نگاه کنید، بهتر است به جلوی آینه بروید و ساعت‌ها به خودتان نگاه کنید. در مکالمات بین خودتان آزادید و ما در آن دخالت نمی‌کنیم.

خواب خوش ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 88255 ساعت خبر : 4:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88255
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

واقعا مسخره نوشته شده
فکر میکنی بامزه ای؟؟؟؟!!!
حالم بهم خورد از خوشمزگیت

چقدر چرت میگی کاملا مشخصه یک دوپای لوده هستی .