لوگوی باشگاه رم صدای تونی را هم درآورد

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی:  لوگوی باشگاه رم صدای توتی را هم دراورد. در زیر بخشی از پیام این بازیکن را می‌خوانید.

مردم عزیز ایران
سلام
احتراماً به استحضار می‌رساند، اینجانب سید فرانچسکو توتی فرزند انزو توتی، با ۲۵ سال سابقه‌ی بازی در تیم رم ایتالیا، آن‌قدر که شما عزیزان از تار کردن لوگوی تیم رم توسط صداوسیمای ایران خشمگین و برافروخته هستید، من که سال‌های بسیاری از عمر خویش را صرف موفقیت این تیم کرده‌ام ناراحت و خشمگین نیستم.

اینجانب خاضعانه و ملتمسانه از شما بزرگواران خواهش می‌کنم قضیه را تمام کنید.

بالاخره کاری است که شده.

آرامش خود را حفظ کنید و یک پارچ گل‌گاوزبان نوش جان کنید بلکم قدری ار این خشم و خروش کاسته شود.

به جان مادرم قسم ما بچه‌های جنوب ایتالیا راضی نیستیم شما با دلار ۵۰۰۰ تومانی، با خشک‌سالی و کم‌آبی، با تحریم، مشکلات محیط‌زیستی، آلودگی هوا و زلزله و امیر تتلو و گل نزدن طارمی، و در کل با آن همه بدبختی این‌قدر برای یک لوگو حرص و جوش بخورید.

به جان پدرم آن گرگ داخل لوگوی تیم رم سال‌هاست که به فرزندانش شیر می‌دهد و از این پس هم شیر خواهد داد. شما کم حرص بخورید و مراقب باشید شیرتان خشک نشود.

حالا خودمانیم، برخی از شما عزیزان که امروز برای حفظ شأن و منزلت تیم رم، گریبان جر می‌دهید، تا دیروز اصلاً نمی‌دانستید لوگوی تیم ما چه شکلی هست.

همه‌تان هم که طرفدار رئال و بارسا هستید و فوق فوقش میلان و یووه. برخی از شما عزیزان که اصلاً فوتبال نگاه نمی‌کردید و وقتی یک فلک‌زده‌ای در حال تماشای فوتبال بود، لب‌تان را کج می‌کردید و می‌گفتید: بدبخت به تو چی می‌دن که نگاه می‌کنی؟ پولش رو اون‌ها می‌خورن حرصش رو تو. خاک.

کلام اخر

در پایان جا دارد کمال قدردانی و سپاسگزاری را داشته باشم از صدا و سیمای ایران که کاری کرد کارستان.

ده‌ها سال است که بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه رم خودشان را جرواجر کردند که مردم جهان علی‌الخصوص ایرانیان عزیز را با این تیم و این نشان آشنا کنند ولی نتوانستند. اما شما غیور مردان یک‌شبه غوغا کردید.

ارادتمند شما
فرانچسکو توتی

پایام پیام

کد خبر : 88099 ساعت خبر : 9:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88099
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات