گرگ باشگاه رم و سکوت دستگاه غذایی

گرگ باشگاه رم و سکوت دستگاه غذایی

زمان پخش دیدار تیم‌های آ.اس.رم ایتالیا و بارسلونای اسپانیا از صداوسیما در سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا لوگوی باشگاه رم سانسور شد و ممه‌هاشو لولو برد!

پایگاه خبری گلونی، علی‌اکبر مجدراد: از همین رو با کارشناسانی در رشته‌های مختلف به بررسی علت این اتفاق شگفت‌انگیز پرداختیم.

عاقبت گرگ‌زاده گرگ شود

پرفسور حمید هیراد به ما گفت: عاقبت گرگ‌زاده گرگ شود / گرچه در آرمی بزرگ شود؛ دل ای دل دل دل جان جان بخووورمت جون جووووون…

حال کردی علت رو؟ شعر از خودم، آواز از خودم،آهنگ از خودم، سانسور از خودم.

گرگ باشگاه رم و سکوت دستگاه غذایی

ایشان بیان کردند: به نظرم این کودکان مرزهای توله سگ بودن را نوردیدند و پدرشان برای تنبیه به آن‌ها فحش ادبی می‌داده و توله گرگ خطاب‌شان می‌کرده، از اینرو من شرط ادب را کامل و در این لوگو دست بردم.

وی سپس به ریشه‌های مطالعاتی عمیق خود اشاره کرد و با تحسین این اقدام رسانه گفت: شما می‌دانید من ارادت عجیبی به باباطاهر عریان دارم و مثل بابای خودم ‌می‌مونه یقین دارم اگر ایشان الان بودند هرکی بهش می‌گفت عریان با پشت‌دستی می‌زد دهنش و من با استعانت از این چهره ادبی دست به این سانسور زدم.

در آخر توصیه‌ای به مسئولان باشگاه رم ایتالیا دارم خودمان را اصلاح کنیم قبل از انکه اصلاح‌مان کنند؛ همانطور که پیش از این گفتم: همیشه فرصت برای جبران اشتباهات سهوی هست.  دل ای دل جان جان.

سکوت دستگاه غذایی

دکتر محمود احمدی‌نژاد با اشاره به بی‌عدالتی و ستم در حق گرگ و کودکان گفت این انصاف نیست که دستگاه غذایی مملکت در مقابل حقوق این کودکان که همان حق خوردن شیر از ممه است سکوت کرده…
من به عنوان خادم ملت فریاد می‌زنم این ممه‌ها رو هم لولو برده، ای بی‌ادب لولو…

حمید معصومی‌نژاد نماد فرهنگی

مارکوپولو جهانگرد ونیزی که برای تجارت شامپو صدر صحت به ایران آمده است به ما گفت این بود گفت‌وگوی تمدن‌هاتون؟!

مگر ما نمادهای فرهنگی شما را سانسور می‌کنیم که شما می‌کنید وی با ذکر مثال حمید معصومی‌نژاد رووووم گفت: والله اگر ما یک تار از سبیل این نماد فرهنگی شما رو انگولک کرده باشیم.

وی ادامه داد: به خدایان روم قسم لوگوى باشگاه رم نماد روم باستان است. آن دو کودک جلف در لوگوی باشگاه رم رُمولوس و رِموس دو برادر دوقلویی هستند که روم سیاه آن ماده گرگ بی‌شرمانه به آنها شیر می‌دهد و آنها را از مرگ نجات می‌دهد. این دو بزرگ می‌شوند و با تشکیل قدرت آمولیوس بر فراز تپه‌ی پالاتین، با پوششی مناسب بر تن شهر رم را برپا می‌کنند و رُمولوس نخستین پادشاه رم می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 88165 ساعت خبر : 6:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88165
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات