از کنسرت رحمانپور حمایت کنیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ایرج رحمانپور بدون شک یکی از اسطوره‌های موسیقی لرستان است. صدایی که برای نسل‌های مختلف لرستان آشنا و محبوب بوده و هست. فقط «شایستگی» یک هنرمند است که باعث شکستن مرزهای فعالیتش می‌شود. اگرچه استاد رحمانپوردر زمینه موسیقی محلی سرزمین‌اش فعالیت می‌کند ولی طرفدارانی غیر لر نیز دارد. چرا که موسیقی غنی زبان نمی‌شناسد. خوب گفته‌اند آن‌چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

 موسیقی لرستان به چنین افرادی نیاز دارد برای معرفی و برای زنده نگه داشتن. در مقابل هنرمندان هم برای ماندن و ادامه فعالیت به حمایت مخاطبین نیاز دارند. برگزاری کنسرت در شهرهای بزرگ دردسرهای خودش را دارد. اگر از این برنامه‌ها استقبال نشود، هنرمندان دلسرد می‌شوند.

وظیفه ما هم عنوان حامی، شرکت در این برنامه‌هاست. که هم لذتش را ببریم و هم قدمی برداشته باشیم.

برای خرید بلیت کلیک کنید

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند یا با شماره های ۰۹۳۶۳۹۱۹۰۹۶ و ۰۹۱۲۶۵۰۴۶۸۸ تماس بگیرند.

صدای مردم

استاد ایرج رحمانپور بار دیگر به پایتخت ایران می‌آید تا سر دهد صدای مردمان سرزمینش را.

از گرین تا دنا و الوند و اشترانکوه و بلندای سفید کوه. استاد رحمانپور فرهنگستانی است از اصالت‌ها و ریشه‌ها و همواره نقطه تلاقی موسیقی و فرهنگ لکی، مینجایی و بختیاری بوده است و اشعارش پیوسته از دل مردمان سرزمینش سخن گفته است.
اجراهای ایشان همیشه با شور و استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده است.

پایان پیام

کد خبر : 89261 ساعت خبر : 5:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89261
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات