اقدامات شهرداری خرم آباد در کشور منحصربه‌فرد است

دکتر خادمی تأکید کرد: این‌گونه اقدامات شهرداری خرم‌آباد در سطح کشور منحصربه‌فرد است و باید از اعضای شورای شهر، مدیران خدوم شهرداری و کارکنان زحمتکش شهرداری تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، وی افزود: خرم‌آباد امسال در تمامی شاخص‌های ارزیابی خدمات سفر، افزایش تعداد گردشگران و ماندگاری مسافرین بی‌نظیر بود و شهرداری خرم‌آباد از آفرینندگان اصلی این حماسه بود.

خادمی ادامه داد: امسال ازلحاظ تأمین امنیت و سلامت مسافرین و کاهش تصادفات نیز بی‌نظیر بودیم و به‌رغم افزایش ٣٠  درصدی گردشگران و مهمانان، با کاهش ٣٠ درصدی تصادفات و حوادث روبرو بودیم.

وی با تقدیر از اقدامات شهرداری خرم‌آباد در راستای استقبال از مهمان نوروزی اظهار داشت: انصافاً شهرداری خیلی خوب کارکرد و خصوصاً ابتکار بی‌نظیر شهرداری در تهیه امکانات رایگان برای مهمانان نوروزی خاطره‌ای خوش را در ذهن گردشگران و مهمانان به‌جای گذاشت که این امر خود تبلیغی برای جذب بیشتر گردشگران است.

دکتر خادمی تأکید کرد: این‌گونه اقدامات شهرداری خرم‌آباد در سطح کشور منحصربه‌فرد است و باید از اعضای شورای شهر ، مدیران خدوم شهرداری و کارکنان زحمتکش شهرداری تشکر کرد.

اساندار لرستان در پایان با اشاره به لزوم تأمین زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری در استان و خرم‌آباد تصریح کرد: لرستان امسال معبر و نقل عبور گردشگران و مهمانان نبود ، بلکه مقصد گردشگران بود و این امر نشان‌دهنده این است که با استفاده کامل و درست از امکانات موجود نیز می‌توان کارهای بزرگی را صورت داد.

پایان پیام

کد خبر : 88114 ساعت خبر : 5:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88114
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات