دعوای تخم‌مرغ‌خور با خاویارخور

دعوای تخم‌مرغ‌خور با خاویارخور

واعظی رییس دفتر روحانی: ارز متعلق به همه ملت ایران است.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: پس از شنیدن این جملات به میان مردم رفتیم تا نظرشان را بشنویم.

آقایی که یک دلار در دستش گرفته بود گفت: این دلار را پدربزرگم برای پدرم به ارث گذاشت و پدرم هم برای من. من هم قصد دارم آن را برای دخترم باقی بگذارم. از آقای واعظی تقاضا می‌کنم این یک دلاری میراث ما را بی‌خیال بشود و بگذارد نسل به نسل در خانه ما بچرخد.

خانمی که یک نان سنگک گرفته بود گفت: ما چهارشنبه‌ها سنگک می‌خوریم. سنگک خیلی مقوی است و باعث ترش کردن معده هم نمی‌شود. خدا را شکر سنگک در کشور به اندازه کافی هست و متعلق به همه مردم است.

آقایی که یک کاسه ماست در دست گرفته بود گفت: یادش به‌خیر قدیم وقتی کاسه ماست دست‌مان بود و کسی ساعت می‌پرسید ماست‌مان می‌ریخت اما این ماست عمرا بریزد چون ما چهارشنبه‌ها ناهار ماست می‌خوریم و مهم است ماست به خانه برسد. شکر خدا ماست فراوان و ملی در مملکت هست.

دعوای تخم‌مرغ‌خور با خاویارخور

خانمی که سه عدد تخم‌مرغ در دست داشت گفت: ارز، نفت، گاز، مس، طلا، آهن، آب، برق و… متعلق به مردم است اما ما سال‌هاست که تخم‌مرغ چهارشنبه‌هایمان کم می‌شود و الان فقط سه تا می‌خریم. از آقای واعظی بپرسید چرا؟

آقایی که یک بسته خاویار ۵۰ گرمی را به قیمت ۵۰۰هزارتومان خریده بود گفت: چهارشنبه‌ها سبک غذا می‌خوریم چون سلامتی خیلی مهم است. او ضمن بی‌خبری از اوضاع دلار گفت: حسابدارم معمولا این طور استرس‌ها را به من وارد نمی‌کند. او ضمن تشکر از اقدامات دولت گفت: البته همه مردم به ارز نیاز ندارند. ما خاویارخورها بیشتر از حباب دلار ضرر می‌بینیم و باید با تخم‌مرغ‌خورها فرق داشته باشیم.

آقایی که حرف‌های این آقا را شنید گفت: جدوآبادت تخم‌مرغ‌خور است. آقای خاویارخور نیز جواب داد: اتفاقا پدرم هنوز تخم‌مرغ می‌خورد اما خودم عادت کرده‌ام به خوردن خاویار. او پس از گفتن این جمله سوار بر پورشه شد و رفت.

آقایی که عصبانی شده بود گفت: دیدید؟ چطور پسری که پدرش تخم‌مرغ می‌خورد به خاویارخوری می‌افتد؟
باقی بقای‌تان

پایان پیام

 

کد خبر : 89243 ساعت خبر : 9:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89243
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات