رفاه را غربی‌ها درست کرده‌اند

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: به سلامتی آمار مرگ‌ومیر تهرانیها در سال ۹۶ اعلام شد. یعنی آمار هر چیزی را نداشته باشیم آمار مرگ‌ومیرمان را دقیق داریم.

در این آمار مشخص شده است که نزدیک به ۵۰ درصد تهرانی‌ها بر اثر بیماری قلبی و عروقی مرده‌اند. یعنی قلب یا عروق‌شان مشکل پیدا کرده است و جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند.

یعنی بیماری قلب و عروق بیشتر از پراید دارد جان مردم را می‌‌گیرد. این آمار مشخص می‌کند که انصافا در این سال‌ها در حق پراید بی‌انصافی کرده‌ایم و آن طور که باید به قلب و عروق نپرداخته‌ایم.

اما چرا قلب و عروق‌مان این قدر سوسول شده است؟ آیا قلب و عروق پدربزرگ‌های ما هم همین طوری بود؟

اتفاقا قبلا این طوری بود که قلب تا لحظه آخر درست کار می‌کرد. من خودم بارها از بزرگان فامیل شنیده‌ام که می‌گفتند فلانی بر اثر فلان بیماری مرد اما قلبش مثل ساعت کار می‌کرد.

مادربزرگ خود من تا یک روز قبل از وفات چنان ضربان منظمی داشت که از سوئیس می‌آمدند خرم‌آباد ساعت‌هایشان را با قلب او تنظیم می‌کردند و می‌رفتند.

قدیم اصلا اگر کسی می‌مرد تا سه روز بعد از فوت ضربان داشت. حالا اما همین قلب و عروق باعث مرگ مردم شده است.

شاید شما فکر کنید آلودگی هوا باعث مرگ‌ومیر بر اثر بیماری قلب و عروق است. اما سخت در اشتباه هستید. دلیل اصلی مرگ قلبی رفاه بیش از حد و هوای پاک است. معلوم است با این رفاه موجود در جامعه و این هوای پاک، کسی زنده نمی‌ماند.

دولت در نروژ و سوئد هر سال مقدار زیادی دود وارد هوا می‌کند تا لطافت هوا باعث مرگ مردم نشود اما در ایران شما ۳۶۵ روز اکسیژن خالص تنفس می‌کنید و این اکسیژن باعث از بین رفتن بافت قلب می‌شود.

بله عزیزان این طوری است. حالا هی دنبال رفاه باشید. رفاه بد است. رفاه را غربی‌ها درست کرده‌اند تا قلب و عروق ما را خراب کنند.
باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 88898 ساعت خبر : 6:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88898
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات