مرتضوی در ویلای جنوب است

یعنی اگر آقای سعید مرتضوی به گفته مسئولان در ویلای شمال هم نبوده‌اند ممکن است در ویلای جنوب‌شان باشند. عجله نباید کرد. کشور بزرگ است و کمی طول می‌کشد تا همه جا را بگردیم.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه شهروندان حق دارند از هر پیام‌رسانی استفاده کنند، به شرط اینکه تابع قوانین کشور باشد، گفت: فعلا تصمیمی در رابطه با انسداد تلگرام اتخاذ نشده، اما هرآن ممکن است شرایطی برای انسداد تلگرام پیش بیاید.

داستان تلگرام هم دقیقا مانند مرگ و زندگی است. کسی نمی‌داند که یک دقیقه دیگر زنده است یا مرده. فضای مجازی و اینترنت در کشور الان این طوری است که کسی از یک دقیقه دیگرش خبر ندارد.

یعنی اگر فیلترشکن بخری ممکن است کار بکند و ممکن است کار نکند. تلگرام ممکن است فیلتر بشود و ممکن است هرگز فیلتر نشود. یعنی ممکن است که در کشور دوست و همسایه شوروی سابق تلگرام فیلتر باشد اما در وطن نباشد. طوری بشود که روس‌ها بگویند خوش به حال شما که تلگرام دارید.

راستی حالا که بحث ممکن و غیرممکن است باید بدانید که همه چیز ممکن است. یعنی اگر آقای سعید مرتضوی به گفته مسئولان در ویلای شمال هم نبوده‌اند ممکن است در ویلای جنوب‌شان باشند. عجله نباید کرد. کشور بزرگ است و کمی طول می‌کشد تا همه جا را بگردیم.

شما باید نیمه پر لیوان را نگاه کنید. نیمه پر لیوان می‌گویند از وقتی که من نوشتن این طنز را شروع کرده‌ام تلگرام فیلتر نشده است و فیلترشکن‌ها هم مثل بنز کار می‌کنند.

اصلا این نیمه پر لیوان را دیدن خیلی خوب است. باور کنید اگر سعی کنید نیمه پر را ببینید هم بیشتر عمر می‌کنید و هم بیشتر از زندگی لذت می‌برید.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 88951 ساعت خبر : 4:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88951
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات