نقشه خرم‌آباد به‌روز نیست+فیلم

نقشه خرم‌آباد به‌روز نیست+فیلم

خب این‌جا تکلیف گردشگری که به این نقشه استناد می‌کند چیست؟ به نظر شما گردشگر احتمال می‌دهد نقشه‌ای که برای مهمانان نوروزی چاپ شده پر از خطا باشد؟

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: چه بخواهیم چه نخواهیم، چه مسئولین محترم شهرستان خرم‌آباد بپذیرند چه نه، این شهر به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی و شهرهای تاریخی کشور به حساب می‌آید. پس طبیعی است که در تعطیلات نوروز پذیرای خیل عظیمی از مهمانان نوروزی، حتی گردشگران خارجی باشد.

خیلی از کسانی که به خرم‌آباد سفر می‌کنند تنها به دلیل قدمت تاریخی، آثار باستانی و طبیعت زیبای آن است و لزوما کسی از اقوام و آشنایانشان ساکن خرم‌آباد نیست. پس حتما این افراد برای گردشگری خود به بروشورها و نقشه شهر مراجعه می‌کنند. حال آن‌که نقشه‌ای که به عنوان راهنما در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد نه تنها به روز نشده بلکه اسامی برخی خیابان‌ها و پل‌ها هم اشتباه در آن درج شده است.

نقشه خرم‌آباد به‌روز نیست

خب این‌جا تکلیف گردشگری که به این نقشه استناد می‌کند چیست؟ به نظر شما گردشگر احتمال می‌دهد نقشه‌ای که برای مهمانان نوروزی چاپ شده پر از خطا باشد؟

البته که نه. فکرش را بکنید شما به شهری سفر کرده‌اید و نقشه راهنمایتان اصلا قابل استناد نیست.

بدون نقشه نمی‌شود

متاسفانه در لرستان اهمیت چندانی برای مقوله گردشگری قائل نمی‌شوند. گویا نمی‌دانند رونق صنعت گردشگری تا چه اندازه می‌تواند روی اقتصاد این سرزمین که اتفاقا آمار بالای فقر و بیکاری را دارد تاثیر مثبت بگذارد.

آماده شدن برای مهمانان نوروزی فقط در محل اسکان و گل‌کاری خیابان خلاصه نمی‌شود. برای مهیا شدن شهر به نظر کارشناسانی نیاز است که جنبه‌های مختلف را می‌سنجند. خرم‌آباد ظرفیت آن را دارد که همتای اصفهان، شیراز و دیگر شهرهای توریستی، مهمان داشته باشد اما به شرطی که این ظرفیت دیده شود و امکانات لازم برای گردشگران فراهم شود.

پایان پیام

کد خبر : 87292 ساعت خبر : 11:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87292
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات