چرا خانم علیدوستی چنین نقش‌هایی بازی می‌کند؟

مادری که نگران بچه‌اش بود گفت: چرا باید در یک سریال هم شوهر قبلی حضور داشته باشد و هم شوهر فعلی؟ چرا خانم علیدوستی چنین نقش‌هایی بازی می‌کند؟

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: مردم که این گرانی را مربوط به بالا رفتن قیمت دلار می‌دانند در گفت‌وگو با ایسنا از نارضایتی خود گفتند:

خانمی که نیم کیلو سیب‌زمینی خریده بود گفت: قبلا هم ما با همسایه‌مان شریکی می‌خریدیم و می‌دیدیم. چون فقط «شهرزاد» که نیست.

«گلشیفته» هم هست. مگر شوهر خدابیامرز من چقدر ارث برای من باقی گذاشت که این‌قدر سریال بخرم؟

آقایی که یک بربری خریده بود گفت: واقعا هزار تومان برای ما سنگین است. قبلا با هزار تومان یک «شهرزاد» می‌خریدم و یک پفک الان فقط یک «شهرزاد» می‌توانم بخرم. آقای روحانی پس کی می‌خواهد از آن ۲۴ میلیون رای استفاده کند؟

دختری که یک ماتیک خریده بود گفت: ۱۰هزار تومان هم بشود می‌خرم تا عاقبت این قباد نامرد به سزای اعمالش برسد.

مدیری که ماهی تازه خریده بود گفت: من واقعا نمی‌دانستم که «شهرزاد» گران شده چون اغلب از مغازه جنس زیاد می‌خرم و متوجه قیمت‌ها نمی‌شوم.

بچه‌ای که یک پشمک خریده بود گفت: شهرزاد واقعا کسل‌کننده است. سریال‌های ماهواره بهتر است.

مسئولی که پسته می‌خورد گفت: امیدوارم همه جوانان عشق واقعی را تجربه کنند و وارد سیاست نشوند و بعد از ازدواج زود بچه‌دار بشوند.

مسئولی که عینک داشت گفت: در «شهرزاد» باید به اهمیت پیام‌رسان‌های داخلی اشاره می‌شد.

مسئولی که شلوار لی پوشیده بود گفت: جای «شهرزاد» در رسانه ملی خالی است. جای «گلشیفته» هم خالی است. البته سریال «گلشیفته» را عرض می‌کنم.

مادری که نگران بچه‌اش بود گفت: چرا باید در یک سریال هم شوهر قبلی حضور داشته باشد و هم شوهر فعلی؟ چرا خانم علیدوستی چنین نقش‌هایی بازی می‌کند؟
باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 89145 ساعت خبر : 11:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89145
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات