یادداشت استاندار لرستان درباره پل معلق لرستان

یادداشت استاندار لرستان درباره پل معلق لرستان

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دکتر موسی خادمی استاندار لرستان، در مورد تخریب پل معلق دره‌خزینه یادداشتی منتشر کرده است.

ایشان همچنین از هشتگ پویش پایگاه خبری گلونی در انتهای این یادداشت استفاده کرده است:

مدتی پیش شنیدم که پل عابری را به‌صورت موقت به‌عنوان بخشی از تجهیز کارگاه برای ساخت یک سد در سال هشتادوسه در دره خزینه شهرستان پلدختر ساخته‌اند و بعد با منتفی شدن پروژه، مورد استفاده عشایر منطقه بوده و کم‌کم به دلیل ارتفاع زیاد و توپوگرافی منطقه مورد استقبال سایر مردم به‌ویژه مسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز قرارگرفته است. با توجه به اینکه منطقه یادشده جزو جاذبه‌های گردشگری تعریف‌شده استان نبود، از طرف دستگاه‌های ذی‌ربط خدماتی به گردشگران ارائه نمی‌شد.

روز پنجم فروردین به مدیر کل محترم گردشگری گقتم موضوع را بررسی کند ایشان بازدید کردند و ضمن تائید استقبال مردم بر عدم اطمینان از ایمنی پل به لحاظ فنی تأکید کردند.

یادداشت استاندار لرستان درباره پل معلق لرستان

 آقای کاظمی نماینده محترم و فرماندار محترم شهرستان پلدختر نیز موضوع را پیگیری کردند و قرار شد حال که به یک نقطه شناخته‌شده تبدیل‌شده است در سال نودوهفت پس از انجام بررسی‌های فنی و اقتصادی و با مشورت سازنده اولیه برای ایمن‌سازی پل و بهسازی جاده دسترسی بودجه‌ای اختصاص داده شود.

متأسفانه در روز ششم فروردین در اقدامی که مسبوق به سابقه بوده از سمت استان ایلام عرشه پل از پایه‌های نگهدارنده جدا شده است.

که با مسئولین استان ایلام برای پیگیری هماهنگی لازم انجام شده است، امیدوارم در سال نودوهفت با همکاری عزیزان در استان ایلام بتوانیم در این منطقه به نحو مناسبی پذیرای گردشگران عزیز باشیم.

پایان پیام

کد خبر : 87536 ساعت خبر : 9:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87536
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات