یک بار برای همیشه خرم‌آباد را نجات بدهید

یک بار برای همیشه خرم‌آباد را نجات بدهید

سهم مردم خرم‌آباد خیابان‌هایی آب گرفته و ترافیک و دردسر تردد شهری است. یک بار برای همیشه خرم‌آباد را نجات بدهید.

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: فرقی نمی‌کند باران بهار باشد یا باران زمستانی، سهم مردم خرم‌آباد خیابان‌هایی آب گرفته و ترافیک و دردسر تردد شهری است.

لرستان در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و اگر فصل‌ها روال طبیعی خودشان را طی کنند اصلا بارش فراوان باران برای خرم‌آباد عجیب نیست.

با توجه به چنین موقعیت جغرافیایی انتظار می‌رود خیابان‌ها هم مناسب برای آب و هوای سرد و کوهستانی باشند.

در چند سال اخیر هربار در خرم‌آباد باران باریده معابر دچار آب‌گرفتگی شده‌اند. این مشکل در قسمت‌های شمالی شهر که اتفاقا تازه‌سازتر هستند بیش‌تر است.

یک بار برای همیشه خرم‌آباد را نجات بدهید

یکبار برای همیشه باید این مشکل آب‌گرفتگی معابر و زیرگذرها حل و فصل شود زیرا از دهه‌ها پیش وجود داشته ولی به جای برطرف شدن فقط در حال انتقال به مسئولین بعدی است.

باهر بار بارش باران مناطقی چون دره گرم، کیو و ماسور خرم‌آباد زیر آب می‌روند طوری‌که حتی عبور و مرور اتومبیل‌ها هم مختل می‌شود.

که این مشکلات دیگری هم به دنبال خواهد داشت، تردد سخت در سطح شهر در روزهای بارانی باعث می‌شود کرایه‌ تاکسی‌ها چند برابر شود.

مدیریت شهری خرم‌آباد نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و این موضوع از گوشه و کنار شهر مشخص است. برای همین انتظار می‌رود مشکل خیابان‌های باران زده هم حل شود.

و هم‌چنین در ساختن سازه‌های جدید نظیر پل‌ها، زیرگذرها و خیابان‌ها دقت بیش‌تری شود تا نیاز به صرف هزینه اضافی برای اصلاح آن‌ها نباشد.

پایان پیام

کد خبر : 88270 ساعت خبر : 5:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88270
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات