گلونی

تبلیغات فیلم خود را بیش از حد جدی نکنید

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: تبلیغات فیلم در میزان فروش حرف اول را می‌زند. البته گاهی اوقات حرف دوم را می‌زند.

برخی اوقات هم حرف سوم را. و ایضا حرف چهارم و پنجم و ششم و هفتم را.

البته برای برخی فیلم‌ها اصلا حرف نمی‌زند و برای برخی فیلم ها بعد از تبلیغات مشخص می‌شود که کاش حرف نمی‌زد!

چون به جای حرف زدن، احساس می‌کنید در آن تبلیغ به مخاطب فحش داده است.

یعنی هرچه شما تلاش می‌کنید تا فیلم‌تان را فاخر معرفی کنید، یک تبلیغ ساده مثل یک بچه بی ادب، هرچه رشته بودید را پنبه می‌کند.

آنگاه شما می‌مانید و یک خرابکاری عجیب.

مهم این است که یادتان باشد هر فیلمی روش تبلیغاتی خودش را دارد و هر نوع فیلمی متناسب با محتوای خود باید به گونه جذابی تبلیغ شود.

امروز بیش از هرکس، همه باید به جان آن‌هایی دعا کنند که جلوی ورود برخی فیلم‌ها گرفتند و خدا رو شکر ما هنوز برخی ژانرها را در سینما نداریم.

وگرنه معلوم نیست تبلیغاتش چقدر خاک بر سر بود.

تبلیغات برخی برای فیلم

برای آنکه ثابت کنم منظورم آنچه در ذهن شما هست، نیست، چند مثال می‌زنم.

مثلا به نظر شما برخی برای تبلیغ یک فیلم خون آشام چه می‌کردند؟

احتمالا قبل از ورود به سالن نصف خون هر فرد را در شیشه گذاشته و به دستش می‌دادند تا با همان حالت وارد سالن سینما شود و فیلم را با تمام وجود درک کند.

یا مثلا برای یک فیلم دایناسوری، چند پرنده تغییر ژنتیک شده را به جان مردم می‌انداختند تا با گوشت و پوست و استخوانشان، حال بازیگران را بفهمند.

از قدیم گفته‌اند با هر چه دم دستتان است شوخی نکنید.

نتیجه‌اش می‌شود همین.

آخرش داعشی را آنقدر عصبانی کردید که مجبور شد تا حضوری، با شما سلام کند.

به هر حال بهتر است برخی فیلم سازان تبلیغات فیلم خود را بیش از حد جدی نکنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل