راه‌های دور زدن بیکاری

راه‌های دور زدن بیکاری

تجربه نشون داده هیچ‌چیزی به اندازه تکذیب کردن در رفع بیکاری جوون‌ها مؤثر نیست. اوضاع جوری شده که اگر هم جوونی سرکار باشه؛ سریع خودش تکذیب می‌کنه تا خانواده با این درآمد زیر خط فقر براش نقشه‌های جدید نکشن.

پایگاه خبری گلونی؛ مهدیسا صفری‌خواه: علی ربیعی؛ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: «سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بی‌کار خواستار شغل هستند که دولت برای برآورده شدن خواسته‌های آنان با مشکلاتی روبرواست.» اولین مشکل دولت هم ظاهراً اینه که همیشه آمار رو در همین حد نگه‌داره؛ یعنی اگر جایی آمار چندین برابر درز کرد فوراً تکذیبش کنه.

تکذیب؛ درمان همه دردها

تجربه نشون داده هیچ‌چیزی به اندازه تکذیب کردن در رفع بی‌کاری جوون‌ها مؤثر نیست. اوضاع جوری شده که اگر هم جوونی سرکار باشه؛ سریع خودش تکذیب می‌کنه تا خانواده با این درآمد زیر خط فقر براش نقشه‌های جدید نکشن. مورد داشتیم تکذیب هم نکرده یعنی فرصتش رو نداشته؛ ۸۶ تا شغل داشته و اگر تو اوج بکشه کنار می‌تونیم هر یک از اون مشاغل رو خرد کنیم و در مجمع ۵۷۰ هزار تا شغل ایجاد کنیم.

راه‌های دور زدن بیکاری

خلاقیت در ایجاد مشاغل تازه

اما خلاقیت همیشه راه نجات بیکارهاست.

بعد از تکذیب کردن؛ خلاقیت در ایجاد شغل و گذاشتن اسم‌های لاکچری رو شغل‌ها می‌تونه آمار بی‌کاری جوون‌ها رو تغییر بده؛ یعنی شما هرکاره‌ای هستین یه کارشناس به اول شغل و یه فضای وب به آخرش اضافه کنین مشکل بیکاری‌تون حل می‌شه.

حتا اگر داب‌اسمش هم می‌سازین به البته اون فی‌نفسه شغل لاکچری حساب می‌شه تو خواستگاری‌ها می‌تونین با عنوان کارشناس حرکات موزون منطبق بر استانداردهای بومی تحت فضای وب خودتون رو معرفی کنین.

شغلی به نام داب‌اسمش ساز

خبر خوب اینکه با همین عنوان داب‌اسمش ساز می‌تونین ازدواج کنین و یک ریال هم از جیب خرج نکین و از شمام مهمون‌ها تا عکاسی و تالار رو اسپانسر و حامی مالی‌تون پرداخت کنه. خبر بد اینکه از یه‌جایی به بعد این مشاغل هم خز می‌شن و نیاز به تحصیلات آکادمیک برای حرفه‌شدن تو این شغل‌هاست. پس تا دست خیلی زیاد نشده یا ازدواج کنین یا اینکه خودتون تو اوج بکشین کنار و در دسته آماری همون ۳ میلیون ۲۰۰ هزار نفر قرار بگیرین تا سر فرصت براتون چاره‌ای اندیشیده بشه. فقط زیاد تو دست‌وپای کارشناس‌ها نباشید که یه‌وقت دیدین به کل تکذیب شدین!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 90558 ساعت خبر : 2:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90558
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات