سعدی از ماهواره بدتر است

بارها گفته‌ایم که سعدی می‌تواند جوانان ما را از راه به در کند. شما کلیاتش را ببینید، از ماهواره بدتر است. چرا فکر می‌کنید هرچه سعدی گفته است باید چاپ بشود؟

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: امروز روز بزرگداشت سعدی است. پس به میان مردم رفتیم و از آن‌ها پرسیدیم که چقدر با سعدی دم‌خور هستند؟

خانمی که هدفون به گوشش زده بود با صدای بلند گفت: چرا شما خبرنگارها درباره ازدواج هنرمندان درست اطلاع‌رسانی نمی‌کنید؟ الان سایت‌ها نوشتن طرف بچه‌دار شده. کی ازدواج کرد؟ چرا ما نفهمیدیم؟

آقایی که روزنامه می‌خواند گفت: به نظرم سعدی اصلاح‌طلب بوده است چون اصلاح‌طلبان رابطه خوبی با کتاب دارند و سعدی هم یک مصلح اجتماعی است.

خانمی که نتوانسته بود یک کیلو موز بخرد گفت: وقتی من نتوانم موز بخرم سعدی به چه دردم می‌خورد؟ سعدی می‌آید برای بچه‌های من موز بخرد؟

آقایی که روزنامه می‌خواند گفت: سعدی در گلستان و بوستان یک اصولگرای تمام‌عیار است و ذره‌ای از اصول اخلاقی کوتاه نمی‌آید.

خانمی که داشت به بچه‌اش فحش می‌داد گفت: والا گرگ‌زاده عاقبت گرگ شود. این بچه هم به باباش رفته. حالا من هی تنبیه کنم،‌ آخرش چی؟ آدم می‌شه؟

آقایی که کلیات سعدی در دست داشت گفت: بالاخره آبی کاربنی کلیات هم منتشر شد. واقعا زشت است که کلیات سعدی در رنگ‌های مختلف چاپ نشود.

خانمی که عینک داشت گفت: مگر همه آن‌چه سعدی گفته است برای کانون خانواده مناسب است؟ وزیر ارشاد چرا پاسخ‌گو نیست؟

آقایی که عینک دودی داشت گفت: بارها گفته‌ایم که سعدی می‌تواند جوانان ما را از راه به در کند. شما کلیاتش را ببینید، از ماهواره بدتر است. چرا فکر می‌کنید هرچه سعدی گفته است باید چاپ بشود؟

خانمی که ذره‌بین داشت گفت: من به بچه‌ها اجازه نمی‌دهم بدون من سعدی بخوانند. حتما باید خودم باشم تا چیزهای بد یاد نگیرند.

آقایی که ذره‌بین داشت گفت: پسرم سعدی خوانده است و می‌پرسد پدر «هندویی نفط‌اندازی همی آموخت» یعنی چه؟ حالا اگر پسرم تحت تاثیر سعدی برود هندو بشود و نفت‌اندازی کند چه کنم؟ روحانی به جای برجام بساط سعدی را جمع کند.
باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 89423 ساعت خبر : 1:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89423
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات