فرزاد حسنی کجاست؟

فرزاد حسنی یکی از بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌های رادیو تلویزیون است.

پایگاه خبری گلونی، شهرام گیل‌آبادی: مردمگرایی در رسانه‌ها یک اصل است. مدل‌های متفاوت شبکه‌سازی توسط رسانه‌ها به واسطه ارتباط مخاطب با رسانه همیشه مورد توجه و برنامه‌ریزی بوده است. هیچ رسانه‌ای اعتبار اجتماعی خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کند. رسانه‌ها همیشه در تلاش هستند با ستاره‌های خودشان اعتبار و قدرتشان را افزایش دهند.

رسانه‌ای مثل رادیو قدرتش در لحظه تعریف می‌شود و شنونده باید خود و مسایلش و نیازهایش را در رادیو دلخواه خود بشنود. اگر رسانه‌ای مصلحت‌گرا باشد و مردم احساس کنند این رسانه یک سویه‌نگر است از آن رسانه دور می‌شوند. رسانه‌های کشور باید از مرگ رسانه‌ای خارج شوند. به نظر می‌رسد مردم از رسانه‌ها بسیار پیش‌تر رفته‌اند.

مردم نیازهای لحظه‌ای خودشان را پیدا و رفع می‌کنند. غفلت یا عدم سواد مدیریت رسانه و یا مصلحت‌گرایی لطمه بزرگی به پیکره کشور وارد می‌کند که بعدی برای جبرانش باقی نمی ماند. مردم از رسانه‌ها انتظار دارند چهره‌های محبوبشان را در آن‌ها ببینند. انتظار دارند در رسانه‌های کشور خود دیده شوند. اگر حرف‌ها و نظرات مردم در رسانه‌ها دیده شود بسیاری از کشمکش‌ها و مشکلاتی که مانند کازرون خونین هم می‌شوند در کشور به وجود نمی‌آیند. ما چاره‌ای جز گفتگو در عصر حاضر نداریم. مردم در رسانه‌های خودشان باید شنیده شوند، باید دیده شوند و مطالباتشان باید مطرح شود.

جای خالی فرزاد حسنی

دیشب فرزاد حسنی را در یک دورهمی دوستانه دیدم. متاسف شدم که چرا این سرمایه رسانه نباید جلوی دوربین تلویزیون باشد. فرزاد یکی از بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌های رادیو تلویزیون است. در این سال‌ها فرزاد حسنی را در جایگاه‌های مختلف سنجیده‌ام. در برنامه سندس که یک برنامه قرآنی بی‌نظیر بود آنقدر درخشش داشت که بسیاری چشم دیدن این هوش را نداشتند. کاش مدیران تلویزیون به افکار عمومی پاسخ دهند که چرا جای چهره‌های محبوب رسانه‌ای در این رسانه خالی است.

پایان پیام

کد خبر : 92032 ساعت خبر : 7:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92032
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

فرزاد حسنی در برنامه اکسیر شورش و نشون داد آدم آنقدر بیشعور ندیدم