فواید آب گل‌آلود برای مردم ایران

پایگاه خبری گلونی، لیلا کاظمی: قرص می‌دانم در زندگی روزمره‌ی همه‌ی ما مردم به‌وفور پیدا می‌شود. همه می‌دانیم که آب مایعی بی‌رنگ و بی‌بو است. اما آب بسیاری از شهرهای ما هنگام باران بهاری رنگ،طعم و بوی دیگری دارد. انگار آنجا تافته جدا بافته است. هر چه آرزوی خوب است انگار مال خرم‌آبادی‌‌ها و اهوازی‌هاست. با خواندن این مطالب متوجه می‌شوید مردم آنجا چه کیفی می‌کنند.

آرش پسر جوانی است که با اشتغال‌زایی توانست سلبریتی تولید کند درحالی‌که می‌دوید، فریاد می‌زد: یافتم، یافتم. در این آب نمی‌شود عکس رخ یار را دید ازاین‌پس من نامم را به آرش میدوس تغییر می‌دهم.

مردی درحالی‌که سرش در کوزه گیر کرده: امروز آخرین روز کوزه درمانی است اگر دلار بگذارد از فردا گل درمانی را شروع می‌کنم.

مردی لب کارون درحالی‌که آهنگ معروف را زمزمه می‌کرد: بیا ببین چه خاویاری از این آب گل‌آلود گرفتم. فسفرش تازه تازه است.

مولکول‌های هوشمند آب

مردی دامدار درحالی‌که یونجه‌ها را زیر کلاهش گذاشته بود: کره‌ای که از آب گل‌آلود می‌گیرند طعمش بهتراست. نذر کردم این آب به جاهای دیگری که شعبه دارم لوله‌کشی شود.

بغل‌دستی دیدم که به خانمی در حال بوتاکس کردن گفت: چه آبی زیر پوستم رفته همش به خاطر آب گل‌آلود است. می‌گویند هاش دو اوی آن جهشی است. تازه شنیدم درصدی از ژن خوب را دارد.

دختری که زیر سرم آب گل‌آلود بود: خوشحالم معجزه‌ی هزاره سوم را انحصاری کردیم. مولکول‌های این آب خیلی هوشمند است هر روز تزریقش می‌کنم تا با جملات مثبت با جهان هستی یکی شوم.

پدری در پشت اتاق عمل درحالی‌که منتظر تولد نوزادش بود: همین الان به من گفتند بچه‌ام از آب و گل درآمد.

خانمی تمام النگوهایش را به خاوری داد و گفت: همه را برداشتید این‌ها را هم بردارید یک آب هم رویش. نوش جانتان.

پایان پیام

کد خبر : 90370 ساعت خبر : 2:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90370
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات