مشکلات پیش روی گردشگری خرم‌آباد

مشکلات پیش روی گردشگری خرم‌آباد

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: یکی از مشکلات بزرگی که در ایام نوروز گردشگران در خرم‌آباد با آن مواجه بودند مسئله جای پارک در اطراف قلعه بود.

مشکلات پیش روی گردشگری خرم‌آباد

این منطقه به دلیل وجود بازار سنتی، قلعه فلک‌الافلاک، حمام گپ و خانه آخوند ابو در واقع بیش‌ترین فراوانی مکان‌های دیدنی را دارد. به همین سبب انتظار می‌رود که شهر آن‌گونه که باید برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شود. البته هرسال نسبت به سال گذشته مشکلات کم‌تر شده و در چند سال اخیر الحق اوضاع گردشگران بهتر از گذشته بوده است.

برای نوروز ۹۸ برنامه‌ریزی کنید

اگر از همین حالا که وقت داریم برنامه‌ریزی شروع شود می‌توان تخمین زد که اوضاع برای نوروز ۹۸ بهتر شود. یک نیاز اساسی شهرستان خرم‌آباد پارکینگ مکانیزه است.

در ایام نوزوز امسال با وجودی که بسیاری از افراد بومی برای رعایت حال مسافران کمتر از وسیله نقلیه استفاده کردند اما باز مناطق شلوغ پاسخگوی نیاز گردشگران برای پارک خودروهایشان نبود.

خرم‌آباد مقصد گردشگری

یک مشکل دیگر بازارچه‌های صنایع دستی است که به صورت فصلی و در ایام مناسبتی دایر می‌شوند. این بازارها پاسخگوی نیاز مردم نیست.

صنایع دستی لرستان باید دارای یک بازار دائمی و مشخص باشد. کمتر از سه ماه دیگر باید پذیرای مسافران تابستانی باشیم.

با توجه به زمان زیادی که بین تصمیم تا عمل و اجرا وجود دارد اگر از همین حالا طرحی برای افزایش خدمات به گردشگران ریخته شود، شاید برای نوروز ۹۸ حاضر باشد.

پس بهتر است از همین الان مسئولین برای این مشکلات راه حل پیدا کرده و آن ها را عملی کنند.

لرستان یک قطب گردشگری است

در فصل بهار و تابستان تورهای گردشگری زیادی به طبیعت اطراف لرستان سفر می‌کنند که خیلی‌ها از شهر هم بازدید دارند. صنایع دستی لرستان می‌تواند سهم زیادی در بهبود شرایط اقتصادی استان داشته باشد اگر به آن توجه شود و شرایط ارایه آن فراهم باشد.

پایان پیام

کد خبر : 88543 ساعت خبر : 1:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88543
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات