نخستین کتاب در حوزه‌ی پیوند سینما و گرافیک عرضه شد

نخستین کتاب در حوزه‌ی پیوند سینما و گرافیک عرضه شد

کتاب «سینما گرافی» نوشته متئو کیواسچی و جیان مارکو میلسی با ترجمه وحید کیان توسط نشر سپاس روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اینفوگرافی، هنری که با استفاده از علائم و گرافیک به بیان موضوعات مختلف می‌پردازد، یک ویژگی شاخص و متمایز نسبت به سایر انواع هنر دارد و آن اینکه تقریبا به میزانی برابر برای تمامی افراد قابل فهم خواهد بود فارغ از زبان، سن و میزان سواد.

«سینما گرافی» نخستین کتاب در حوزه‌ی پیوند سینما و گرافیک است که نشر سپاس آن را منتشر کرده. کتابی بسیار جالب و هیجان انگیز، که باتوجه به استفاده از هنر اینفوگرافی پیشنهادی بسیار مناسب برای افراد مختلف، به ویژه دانشجویان رشته‌های سینما و همینطور علاقمندان به فیلم و سینما است، سینما گرافی تنها یک کتاب نیست بلکه می‌توان آن‌را به عنوان نوعی بازی و سرگرمی نیز در نظر گرفت. خوانندگان کتاب می‌توانند زمانی‌که در جمع دوستان و آشنایان خود حضور دارند با طراحی یک بازی بعد از مشاهد‌ه‌ی تصاویر کتاب، فیلمی که تصاویر به آن اشاره دارد را حدس بزنند.

در دوره‌ای که مدام به خیل عاشقان سینما اضافه می‌شود، کتابی که سکانس‌های معروف‌ترین فیلم‌ها را به عاملی برای سرگرمی و بازی مبدل کرده بسیار خواندنی و شاید بهتر بتوان گفت سرگرم کننده خواهد بود.

کتاب «سینما گرافی» نوشته متئو کیواسچی و جیان مارکو میلسی با ترجمه وحید کیان توسط نشر سپاس در ۱۸۵ صفحه به بهای ۱۹۰۰۰ تومان منتشر شده است.

نمایشگاه کتاب تهران هر سال فرصت مغتنمی است تا تازه‌های نشر در حوزه‌های مختلف علوم انسانی و فرهنگی هنری ارائه شود و علاقمندان هر حوزه تازه‌های کتاب را در موضوعات مختلف ببینند و تهیه کنند. در این میان سینما و کتاب‌های سینمایی نیز در هر دوره نمایشگاه مورد استقبال جدی ناشران و همچنین علاقمندان قرار گرفته است. به گونه‌ای که تعداد کتاب‌های سینمایی که به خصوص برای بار اول چاپ شده است در نمایشگاه امسال بیشتر از نمایشگاه‌های سال‌های گذشته است.
خبرنگار ایلنا با پیگیری این موضوع و با سرکشی به غرفه‌های ناشران اصلی انتشار کتاب‌های سینمایی متوجه این قضیه شد که نه تنها تعدادی از کتاب‌های سینمایی امسال تازه منتشر شده بلکه بعضی ناشران که در سال‌های گذشته اجازه حضور نداشتند توانستند کتاب‌های سینمایی خود را امسال عرضه کنند.

پایان پیام

کد خبر : 89113 ساعت خبر : 8:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89113
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات