نسخه یادآوری خواب‌ها رسید

مدیونین اگر فکر کنین این حجم از عدم یادآوری خواب‌ها به‌خاطر دغدغه‌های ذهنیه، همه‌ش به‌خاطر دغدغه‌های مالیه و کمبود ویتامین ب.

پایگاه خبری گلونی؛ مهدیسا صفری‌خواه: بنیاد ملی خواب؛ تصورات ناخودآگاه حاوی صدا، تصویر و سایر احساسات همراه را به‌عنوان خواب تعریف کرده است. هر شب ما بین ۴ تا ۶ بار خواب می‌بینیم اما اغلب تمام آنچه دیدیم را نمی‌توانیم به یاد بیاوریم و یا به‌صورت مبهم آن را به خاطر می‌سپاریم. ماهی، مرغ، گوشت، سبزیجات، سیب‌زمینی به طور طبیعی ویتامین ب ۶ دارند و این ویتامین باعث می‌شود جزئیات خواب‌هایمان را به‌یاد بیاوریم.

علت اصلی فراموشی خواب‌ها‌

مدیونین اگر فکر کنین این حجم از عدم یادآوری خواب‌ها به‌خاطر دغدغه‌های ذهنیه، همه‌ش به‌خاطر دغدغه‌های مالیه و کمبود ویتامین ب. یه‌جوری هم تشویقمون کردن به خوردن مرغ و ماهی که کسی شک نکنه و ما هم بهمون برنخوره که زیر خط‌فقر هستیم و پول این قرتی‌بازی‌ها رو نداریم.

آرزوهایی که برآورده می‌شوند

به‌هرحال اگر براتون مهمه که آدم ثروتمندی بشین یا پیشرفت کنین یا تو اداره همه جلوتون خم و راست بشن و ازتون حرف‌شنوی داشته‌ باشن. اگر دوست دارین که ازدواج موفقی داشته‌باشین و هیچ گره اقتصادی تو کارتون نیفته. اگر دلتون می‌خواد در زمان سفر کنین و بدون اینکه عوارض خروج از کشور بدین به هرجای دنیا برین. اگر دلتون می‌خواد که با همه اموات و زنده‌هاتون دورهمی داشته‌باشین. اگر دلتون می‌خواد بدونین آخر سریال‌های شبکه خونگی چی می‌شه و هزار اما و اگر دیگه‌ای که دستتون به این سادگی‌ها بهش نمی‌رسه؛ کافیه بتونین خواب ببینین و جزئیات خواب‌تون رو هم به‌یاد بیارین.

معضل عمومی آرشیو خواب‌ها

خبر خوب اینکه آرشیو این جزئیات فقط دست خودتونه و خدای خودتون و دیگران اجازه دسترسی بهش رو ندارن. خبر بد اینکه باید بیشتر کار کنین و سرانه مصرف گوشت و مرغ و ماهی رو تو خونه بالا ببرین.

زندگی شما رؤیای ماست

اما ظاهراً برای همه این نسخه جواب نمی‌ده و باید مراعات طبقه اجتماعی افراد رو هم داشته‌باشیم.

اگر جز طبقه‌بندی ژن خوب‌ها بودین می‌تونستیم از این بخش زیاد کار کردن برای رفع نیاز مالی باید بگذریم. در واقع شما احتیاج به یادآوری خواب‌هاتون هم نداشتین. همین الانش هم وسط خواب‌های دیگران دارین زندگی می‌کنین.

یادآوری این خواب‌ها مثل این می‌مونه که یه سکانس تکراری رو هر روز؛ شما ژن خوب‌ها تماشا کنین. بذارین ما معمولی‌ها دلمون به این خواب‌ها خوش باشه. احساس کنیم با غنی کردن رژیم غذایی‌مون با ویتامین ب ۶ در خواب‌هامون می‌تونیم مثل یک ژن خوب زندگی کنیم و چندصباحی هم حس خوبش رو زیر پوستمون با جزئیات فراوون تجربه کنیم!

پایان پیام

کد خبر : 90542 ساعت خبر : 12:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90542
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات