گل کوچیک در سد لتیان

انشاالله گل کوچیک در سد لتیان سال ۹۹

پایگاه خبری گلونی، مهرداد حسین‌زاده:

ماکرون: از برجام خارج نمی‌شویم، چون امضایش کرده‌ایم

اصلاً هم به فکر سود نیستید. توتال و رنو و پژو هم به شما هیچ ربطی ندارد. در ضمن من هم ته‌دیگ ماکارونی دوست دارم چون پخته ‌شده وگرنه آن‌چنان آش دهان‌سوزی هم نیست.

جیره‌بندی آب تهران تا سال ۹۸

هورا. بالاخره موفق شدیم. انشا الله گل کوچیک در محل فعلی سد لتیان سال ۹۹٫ اتفاقاً جیره‌بندی خیلی با کلاس است و اسم شیکی دارد. اهداف بعدی ما : مراتع و کوه‌ها.

الیور استون در نشست مطبوعاتی: چیزی که با قاطعیت می‌توانم بگویم گرم‌ترین میزبانی از سوی ایرانیان است

پس چه فکر کردی جناب استون. حالا شما اگر می‌خواهی این را بیشتر حس کنی، یک‌شب برو خانه‌شان تا با پوشاندن شلوار راحتی به شما معنای میزبانی و آزادی واقعی را توأمان بفهمی.

تازه شما الیور هستی. اگر اسم کوچکت شارون بود که دیگر هیچی. الان خیلی صمیمی‌تر این گرما را حس می‌کردی.

اعلام میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷

بنده به‌عنوان یک کارمند زاده از این اقدامات کمال تشکر را دارم. فقط نگرانم نکند قیمت کالاها و خدمات افزایش پیدا نکند که برایمان افت دارد و کاسب جماعت فقیرتر می‌شوند. دیگر با خیال راحت می‌توانیم یک زندگی کاملاً مرفه داشته باشیم و تازه ماهیانه نصف درآمدمان را پس‌انداز کنیم.

حذف دفترچه بیمه سلامت در نیمه نخست امسال

بابا حالا درست است که این دفترچه‌ها کاری از دستشان برنمی‌آید. اما همین‌که دست‌خالی پیسش دکتر نمی‌رویم خودش باعث دلگرمی است که این را هم می‌خواهید از ما بگیرید؟

جای دولتمرد ناتوان در سطل آشغال است!

به جان تنها پسرم، این حرف را من نزدم و آقای مسعودی نماینده ممسنی در مجلس گفته است. البته ایشان نگفته منظورشان از ناتوان چیست. همچنین در مورد اینکه کجای سطل آشغال هم مدنظرشان هست چیزی نگفتند.  بعد هم در مورد اینکه چرا این‌قدر بی اعصاب هم توضیحی نداده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 89994 ساعت خبر : 12:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=89994
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات