گلونی

بازیکنان ایران در رختکن چه ترانه‌ای خواندند؟

لیست تیم ملی فوتبال اعلام شد

لیست تیم ملی فوتبال اعلام شد

بازیکنان سرخوش و خوشحال تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان بازی با مراکش و بُرد در دقیه‌ی پایانی، در رختکن چه سرودی خواندند؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی،انتقادها از سرود تیم ملی تمامی ندارد. یعنی هر بار اتفاقی می‌افند تا دوباره بحث یازده ستاره داغ شود.

علیرضا بهرامی؛ روزنامه‌نگار نوشته است:

در چند دوره‌ی گذشته که تیم فوتبال ایران به جام جهانی راه یافته‌، هر بار با کلی حاشیه و دستمزد به برخی چهره‌های سرشناس، سرود و ترانه برای تیم ملی ساخته و عرضه شده است.

امسال هم لابد «صد» نفر همراه با سالار عقیلی، شهداد روحانی، ارسلان کامکار و فریدون شهبازیان به روسیه سفر کردند تا علاوه بر حضور در ورزشگاه‌ها، سرود ساخته شده را در چند سالن موسیقی اجرا کنند.

یعنی تا حالا میلیاردها تومان برای این چند دوره حضور خرج شده است؛ خرج کارهایی که هر بار خیلی زود فراموش شده‌اند؛ حتا پیش از پایان همان دوره از جام!

در رختکن با آرش

با این اوصاف، بازیکنان سرخوش و خوشحال تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان بازی با مراکش و بُرد در دقیه‌ی پایانی، در رختکن چه سرودی خواندند؟ ترانه‌ای که «آرش» (خواننده‌ی خارج از کشور) با یک ملودی عاریه‌ای، برای جام جهانی برزیل عرضه کرد: ما بچه‌های ایرانیم…

یعنی در این دولت‌ها، از خودشان تا به حال نپرسیده‌اند که چرا میلیاردها تومان صرف شده اما درنهایت بازیکنان همان تیم ملی که این هزینه‌کردها به اسم آن‌ها بوده، آهنگ آرش را از بر هستند و می‌خوانند؟!

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل