خودروسازها ترمز را آپشن کردند

از این به بعد نیسان بدون ترمز تحویل دهید و آپشن ترمز را به هر کی پول داد بفروشید.

پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی: راست است که می گویند، قدیم همه چیز ساده‌تر و بی‌دغدغه‌تر بود. مثلا همین وسیله‌ی نقلیه. در قدیم از چارپایان استفاده می‌کردند و بسته به جیب افراد چارپای مورد نظر با کلاس و شیک‌، مثل اسب، یا بی‌کلاس مثل الاغ بود. ولی اگر یک الاغ می‌گرفتی مطمئن بودی کسی نمی‌تواند چیزی ازش بکَند. سُم و دم و یالش سر جایش  است.

اما امروز اگر یک وسیله‌ی نقلیه‌ی معمولی که اسمش را نمی‌برم، همان پرفروش‌ترین خودروی سایپا، را بخواهی بخری نگرانی که این دفعه چه چیز قرار است ازش کم شود. گویا جدیدا زِه کنار در، همان نوار پلاستیکی مشکی را از روی ماشین برداشته‌اند و گفته‌اند: «چه معنی دارد ما آپشن به این خوشکلی را همینجور مفتکی در اختیارتان بگذاریم؟ هر کسی خواست اول پولش را بدهد بعد برایش وصل می‌کنیم».

از روزی که این خبر را شنیدم هی دارم فکر می‌کنم دیگر چه چیزی می‌شود از این ماشین کند.

چند  پیشنهاد برای بزرگواران خودروساز داخلی

از این به بعد نیسان بدون ترمز تحویل دهید و آپشن ترمز را به هر کی پول داد بفروشید و همین‌طور پیکان وانت بدون دنده عقب، پژو بدون کاپوت جلو، ال نود بدون صندوق عقب و سمند فقط با صندلی راننده. هر کدام را فلان‌قدر می‌توانید بفروشید.

 آنور آبی‌ها ماشین ساخته‌اند که احساس دارد و رنگ به رنگ می‌شود. ماشین‌هایشان یک جورهایی خیلی شعور دارند.

می‌دانید آنور آبی‌ها حالیشان نیست. اصلا مثل خودروسازهای ما شَم اقتصادی ندارند. هی آپشن به ماشین‌هایشان اضافه می‌کنند. هی هم ماشین‌هایشان گران نمی‌شود. این‌طوری پیش بروند حتما ورشکست می‌شوند و بعد در جهان فقط ایران خودرو می‌ماند باسایپا، دو غول بزرگ خودروسازی جهان!

پایان پیام

کد خبر : 93088 ساعت خبر : 10:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93088
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات