خولن لوپتگی سرمربی اسپانیا اخراج شد

سرمربی اسپانیا اخراج شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در فاصله یک روز تا آغاز جام جهانی، فدراسیون فوتبال لاروخا، خولن لوپتگی را اخراج کرد، این فدراسیون به شدت از زمان اعلام انتخاب او به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید عصبانی است.

بحران در تیم ملی اسپانیا

روز گذشته خبر لوپتگی سرمربی تیم فوتبال اسپانیا یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در جام جهانی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید انتخاب شد.

بعد از اعلام رسمی این خبر مقامات اسپانیا به شدت عصبانی شدند.

آنها معتقد بودند اعلام ابن خبر در این زمان تمرکز تیم اسپانیا را به هم خواهد زد.

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره با اعلام رسمی رئیس فدراسیون اسپانیا خولن لوپتگی در فاصله یک روز مانده به جام جهانی از سمتش برکنار شد.

این اتفاقات در حالی در اردوی اسپانیا رخ داد که این تیم جمعه در نخستین بازی‌اش در جام جهانی به مصاف پرتغال می‌رود. حریف بعدی لاروخا تیم ملی فوتبال ایران است.

حال این خبر تقریبا اردوی اسپانیا را به هم ریخته است. بازیکنان اسپانیا تهدید کرده‌اند که اقدام جدی خواهند داشت.

اما روبیالس رئیس فدراسیون اسپانیا گفت: «پس از بررسی انچه که اتفاق افتاد بر این شدیم که لوپتگی را از سمت خود اخراج کنیم. در واقع موظف بودیم که واکنشی جدی نسبت به اتفاقات دیروز نشان دهیم»

او ادامه داد: «شرایط بسیار سخت و پیچیده است ولی اخراج بهترین راه حل بود. جانشین لوپتگی؟ در کوتاه‌ترین زمان ممکن جانشین او را معرفی خواهیم کرد.»

ظاهرا مسئولان تیم ملی اسپانیا این حرکت لوپتگی را خیانت قلمداد کرده‌اند.

باید دید با ایجاد چنین حواشی و بحرانی چه اتفاقی در انتظار این تیم خواهد بود و آنها می‌توانند از گروه خود صعود کنند و به مراحل بالاتر بروند یا خیر.

پایان پیام

کد خبر : 94390 ساعت خبر : 2:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94390
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات