گلونی

محکومیت انجام خدمات رایگان برای متخلفین شکار در استان قزوین

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز، چهار متخلف شکار در این شهرستان محکوم به انجام خدمات رایگان برای محیط زیست شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، اکبر کشت پرور اظهار داشت: چهار شکارچی متخلف که به جرم شکار و شروع به شکار پرنده‌های وحشی توسط کارشناسان و نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز دستگیر شده بودند، از طرف شعبه ۱۰۱ دادگاه محمدیه در مجموع محکوم به انجام هزار و هشتاد ساعت خدمات رایگان برای محیط زیست شدند.

مجازات بدل از حبس

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ضمن اعلام این نکته که این مجازات بدل از حبس بوده، تصریح کرد: این افراد به ترتیب به جرم شکار یک قطعه کبوتر جنگلی، صید هفت قطعه سهره معمولی، شکار دو قطعه کبوتر جنگلی، و شروع به شکار با اسلحه متعلق به غیر هر کدام محکوم به انجام ۲۷۰ ساعت خدمات رایگان برای محیط زیست محکوم شدند.

کشت پرور ضمن اخطار به شکارچیانی که به صورت غیرمجاز وارد مناطق تحت مدیریت اداره شهرستان البرز می‌شوند، تصریح کرد: درصورت مشاهده هرگونه تخلف مأموران یگان حفاظت مطابق قانون و به طور قاطع با متخلفان برخورد خواهند کرد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل