اتحاد ملی سوغات پیروزی است

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: شادی پیروزی مقابل مراکش عجیب به دلمان نشسته. جنس شادمانی‌اش همه خستگی‌های این چند وقت را از تنمان در کرد. برای ساعاتی انگار زمان متوقف شد و دنیا یک لبخند کشیده تحویلمان داد.

سوغات پیروزی

اتحاد ملی سوغات اولین پیروزی از سن پترزبورگ است. رٶیاهایی که حالا لباس واقعیت به‌تن کردند و توقعمان را از خودمان حسابی بالا بردند. مزه این پیروزی تا ابد در ذهنمان می‌ماند و دلمان را به شادی‌های ابدی امیدوار می‌کند.

یک حال خوب

اعتماد به‌نفس و عزت ملی دستاورد این موفقیت است. پیدا کردن خودمان در آن زمان نفس‌گیر کار سختی بود که از پسش حسابی برآمدیم. طعم شیرین این پیروزی انگار ملت را به تنظیمات پیش‌فرض برگرداند به همان لبخندهای بی‌هوا و شادی‌های ملی، به فریاد‌های پر از غرور و شادی و باز شدن گره چین‌های ابرو و دور ریختن اخم‌های غمگین هرچند برای دقایقی سرخوشی!

نسخه شفابخش امید

باید مزه این اتحاد زیر یک پرچم را یک جای حسابی در مغزمان ذخیره کنیم. برای روزهای خسته از فشار و تورم و دلسردی به‌کارمان میاید. روزهایی که حواسمان به رهگذرهای عبوری نیست. روزهایی که از ترافیک آدم‌های غریبه خسته می‌شویم.

تا باد چنین بادا

شادی این پیروزی را آرام آرام مزه کنید و بگذارید از طعمش لذت ببرید. برای روزهای بی‌حوصله فردا یادمان میاورد که خواستیم و شد و شاید همین دوره کردن رنگ پیش زمینه زندگی‌مان را تغییر بدهد و یادمان بیاورد امید می‌تواند حال عمومی یک ملت را خوب کند!
پایان پیام

کد خبر : 94690 ساعت خبر : 2:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94690
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات