احمق‌های اینستاگرام را معروف نکنیم

احمق‌های اینستاگرام را معروف نکنیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: مدتی است به دلیل افراط هنرنمایی‌ها و جان‌فشانی‌های شاخ‌های مجازی در اینستاگرام جهت جذب دنبال کننده، هشتگی راه افتاده تحت عنوان «احمق‌_ها_را_معروف_نکنیم».

این هشتگ از سوی بسیاری از کاربران که دل پری داشتند مورد استقبال قرار گرفت و خیلی‌ها زیر پست‌ها و متن‌هایشان از آن استفاده کردند.

احمق‌های اینستاگرام را معروف نکنیم

در این که فضای مجازی این روزها به چنین هشتگی شدیدا نیاز دارد شکی نیست ولی آن‌چه توجه را جلب می‌کند استفاده همان کسانی است که هشتگ را برای آن‌ها ساخته‌اند.

یعنی یکی نیست بگوید برادر من شما احیانا فکر نمی‌کنی خودت یکی از همین جرگه بوده‌ای که احساس خود شاخ بینی داشته!

فضای مجازی این روزها حال و احوال عجیبی دارد و روز به روز به تعداد این احمق‌ها اضافه می‌شود، یکی تبلیغ می‌کند، آن دیگری حرف‌های زشت و رکیک می‌گوید، دختری از رازهای زیباییش پرده‌برداری می‌کند و بسیاری دیگر که گفتن و نوشتن از آن‌ها ممیزی واجب است و در این مقال نمی‌گنجد.

هشتگ بزنیم و فالوور باشیم

البته علیرغم این‌که خیلی‌ها از دست احمق‌های دنیای مجازی به ستوه آمده‌اند هنوز صفحات این بزرگواران دارای تعداد زیادی فالوور است.

هشتگ احمق‌ها را معروف نکنیم خوب است ولی در کنار آن بایستی رفتارمان هم به گونه‌ای باشد که بدانند کسی آن‌ها را نمی‌خواهد.

نه این‌که ما از یک طرف هشتگ بزنیم از طرف دیگر کاربران اینستاگرام را برای تماشای ویدیوها و رفتار عجیب و غریب‌شان ترغیب کنیم.

دنیای مجازی دنیای نقل و انتقالات ثانیه‌ای است. اگر به این روال ادامه دهیم احتمالا چند سال دیگر کشور ما را به همین شاخ‌ها می‌شناسند. پس نگذاریم همان خرده فرهنگی که مانده به واسطه احمق‌های اینستاگرامی از بین برود.

پایان پیام

کد خبر : 93496 ساعت خبر : 0:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93496
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات