امیری و بیرانوند الگوی جوانان بی‌امکانات

امیری و بیرانوند الگوی جوانان در یکی از استان‌های محروم هستند. جایی که حتی زمین‌های خاکی  نیز به اندازه کافی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در لیست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه دو بازیکن خرم‌آبادی‌ از جایگاه مناسبی برخوردارند.

علیرضا بیرانوند که به احتمال فراوان باز هم شماره یک دروازه باشد و وحید امیری هم مانند گذشته برای کیروش یک بازیکن قابل اطمینان است که در نیمه‌ دوم برای افزودن بر سرعت و تکنیک تیم، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این دو از فوتبال بدون امکانات و رهاشده خرم‌آباد به این رده رسیده‌اند و هردو اگرچه داستان جدایی دارند ولی نقطه مشترک آنها تلاش و کوشش فردی آنهاست.

آنها در شهری رشد کرده‌اند که هزاران عاشق فوتبال دارد و صدها استعداد و ده‌ها بازیکن درجه یک. اما همه این فوتبالیست‌ها به‌دلیل کمبود امکانات و نبود تیم‌های متمول، بعد از چند سال کم‌کم قید فوتبال را می‌زنند و وارد مشکلات زندگی می‌شوند.

بیرانوند و امیری الگوی جوانان فوتبالیست هستند

اکنون این دو ملی‌پوش الگوی جوانان فوتبالیست همشهری خود هستند. فوتبالیست‌های لرستانی و خرم‌آبادی اگر ملزومات پیشرفت در رشته خود را ندارند ولی الگوهایی دارند که آنها را به ادامه دادن و تلاش کردن امیدوار می‌کند.

در مقابل، شهرهایی هستند که با سرمایه‌گذاری فراوان نتوانسته‌اند جایگاهی در فوتبال به‌دست بیاورند و می‌بینیم که در لیست تیم ملی نشانی از بازیکنان این شهرهای پرامکانات نیست.

بازیکنان خرم‌آبادی‌ تیم ملی ثابت کرده‌اند که پول و امکانات اگرچه برای تسریع در پیشرفت ورزشکار تعیین‌کننده هستند، ولی استعداد و کوشش برای رسیدن به هدف، حرف آخر را می‌زند.

امیری و بیرانوند الگوی جوانان در یکی از استان‌های محروم هستند. جایی که حتی زمین‌های خاکی  نیز به اندازه کافی وجود ندارد.

اما استعداد آن قدر هست که اگر امکانات در اختیارشان قرار بگیرد بازیکنان بزرگی به فوتبال کشور معرفی بشود.

پایان پیام

کد خبر : 93823 ساعت خبر : 1:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93823
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات