با لباس دوم آلمان،‌ آرژانتین و اسپانیا آشنا شوید

با لباس اول و دوم تیم های جام جهانی آشنا شوید.

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: لباس‌های تیم‌های ملی در جام جهانی پس از معرفی به صورت رسمی با حواشی بسیاری همراه بود.

بررسی پیراهن اول و دوم چند تیم از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ ها را بخوانید.

آلمان

آلمان به عنوان قهرمان دوره قبل و مدافع جام با با لباس‌هایی به سبک جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا در روسیه حاضر شده است. تنها تفاوت، عدم استفاده از رنگ پرچم در طرح زیک زاک جلوی پیراهن است که آلمان امسال ترجیح داده از رنگ خاکستری بهره ببرد. کیت دوم نیز سبز رنگ است و دارای الگوی طراحی متفاوت است و حتی از لباس اول هم زیباتر است. برچسب طلایی قهرمان جام نیز وسط سینه نصب شده است.

جام جهانی ۱۹۹۰ یکی از تورنمنت‌هایی است که آلمانی ها به دلیل قهرمانی در آن، هرگز این رقابت‌های را فراموش نمی کنند و اکنون بعد از ۲۷ سال، آدیداس طرح پیراهن‌هایی که ژرمن‌ها در آن رقابت‌ها به تن کرده بودند را برای جام جهانی روسیه انتخاب کردند.

اسپانیا

قهرمان جام جهانی در سال ۲۰۱۰، امسال با لباس‌هایی به سبک لباس این تیم در جام جهانی ۹۴ در روسیه حاضر می‌شوند. پیراهنی قرمز که در سمت راست آن، لوزی‌های قرمز، زرد و آبی دیده می‌شود. تفاوت اصلی در طراحی امسال نسبت به سال ۹۴ حذف شدن یقه تی شرت و کمرنگ تر شدن رنگ آبی در طراحی زیک زاک عمودی در سمت چپ پیراهن است که بیشتر شبیه بنفش است.

لباس دوم اسپانیا سفید رنگ است و دارای طرح خاکستری محو است. پیراهن دوم این تیم هم طرحی ساده اما شکیل از کمپانی آدیداس که نشان داده در طراحی لباس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما نه در لباس ایران.

آرژانتین

این آخرین جام جهانی است که مسی می‌تواند برای قهرمانی در آن تلاش کند. پیراهن‌های تیم ملی آرژانتین با راه راه‌های آبی روشن همشه چذاب‌ترین پیراهن در میان تیم‌های حاضر در جام جهانی بوده است.لباس امسال نیز از همین الگو پیروی کرده است.
گرچه لباس دوم این تیم دقیقا دارای همان طرحی است که لباس کلمبیا دارد با این تفاوت که لباس دوم یاران مسی مشکی است و به نظرم باید دعا کرد حداقل در یکی از بازی‌ها آرژانتین از این پیراهن دوم استفاده کند چرا که واقعا زیباست و چشم‌‌نواز.

آرژانتینی‌ها که به سختی به جام جهانی راه پیدا کردند، در این رقابت‌ها پیراهن‌هایی را به تن خواهند کرد که به مناسبت صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس فدراسیون فوتبال آرژانتین طراحی شده است.

پایان پیام

کد خبر : 94072 ساعت خبر : 6:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94072
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات