ترکیب فیلم‌های عید فطر مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ترکیب فیلم‌های عید فطر مشخص شد. بر این اساس هفت فیلم در فهرست اکران ویژه عید فطر قرار گرفتند.

ترکیب فیلم‌های عید فطر مشخص شد

خاله قورباغه به سرگروهی آزادی

فیلم عروسکی خاله قورباغه به تهیه کنندگی فرشته طائرپور است. شخصیت محوری این فیلم، همان خاله قورباغه فیلم «گلنار» و سریال تلویزیونی «خاله قورباغه» است. خاله قورباغه مهربان و معاشرتی که بزرگترین مشکلش تنهایی و دور افتادگی از ۹۸ بچه‌اش است، در این فیلم در کنار شخصیت‌های جدیدی چون خواهر دوقلویش (آبجی باجی)، پزشک جنگل (حکیمه باجی)، همسایه طماع و خلافکارش (سمسارباشی) و نوه‌هایی که هرکدام از شهری یا کشوری به سراغش می‌آیند، برای بچه‌ها و بزرگترها، از مفاهیمی چون عواطف خانوادگی، دوستی، نشاط، همکاری، هوشمندی، میراث فرهنگی، مدیریت بحران و… قصه می‌گوید.

دارکوب به سرگروهی استقلال

دارکوب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز شعیبی و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند. این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده‌است. این فیلم داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) است که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته شده‌است که فرزندش (باران/گلی) مرده، متوجه می‌شود کودکش زنده است. پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می‌آورد.

دشمن زن به سرگروهی ماندانا

دشمن زن فیلمی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی امیرحسین نجف‌پور و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش و عبدالله علیخانی ساخته سال ۱۳۹۶ است. در خلاصه داستان «دشمن زن» آمده است: «چرا هرچی دشمن زنه بعد از یه مدت توزرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟»

در وجه حامل به سرگروهی جوان

در وجه حامل فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

لازانیا به سرگروهی ایران

لازانیا فیلمی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی احمد احمدی محصول سال ۱۳۹۶ است. بازیگران این فیلم عبارتند از: جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی، پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعدهدایتی، رضا رویگری، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی، آرین خلج، رضا ریاحی، اردشیر کاظمی، احمد یاوری شاد، سپهر سهرابی، قباد شاهپوری، مهدی حدادی، محمد رضا عرب، حسین روزبه، علی بیک و یوسف تیموری.

دلم می‌خواد به سرگروهی زندگی

دلم می‌خواد فیلمی به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا و نویسندگی امید سهرابی و تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم داستان بهرام فرزانه نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد.

شماره ۱۷ سهیلا به سرگروهی کورش

شماره ۱۷ سهیلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمود غفاری و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده محصول سال ۱۳۹۵ است. داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تأخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه‌دار شود.

این بود ترکیب فیلم‌های عید فطر.

پایان پیام

کد خبر : 93947 ساعت خبر : 12:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93947
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات