جوانان لرستانی برق تولید می‌کنند

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: مسئولان استان لرستان سال‌هاست اشتباه می‌کنند. آنها گمان می‌کنند کار یعنی کار در کارخانه. مردم لرستان هم فکر می‌کنند که کار یعنی کار در پتروشیمی، کارخانه، تولیدی، شرکت، صنایع و اداره‌ها. آنها با این طرز نگاه هرگز نتوانسته‌اند جوانان پفک‌فروش و گله‌ای‌بسته‌ای را ببینند.

یعنی بریژه‌فروشی شغل نیست؟

بُن‌سورفروشی شغل نیست؟ الان شما جوانان لرستانی را ببینید. از گری تا اسبی‌کو و میروکو و اشترانکوه مشغول چیدن کنگر و ریواس و شنگ و قارچ و… هستند و به اقتصاد غیرنفتی کشور کمک می‌کنند. پاییز هم گیرچ و مرو می‌فروشند تا کلیه‌های مردم سالم باشد.

مردم و مسئولان لرستان باید بدانند که همه استان‌ها که نباید پیشرفت کنند و صنایع داشته باشند. بالاخره ملت ریواس هم می‌خواهد. بالاخره یک استان باید روی سکوی بیکاری برود یا نباید برود؟

حالا ممکن است کسی بگوید جوانان لرستانی کی پفک می‌فروشند؟ چون یا دور کیو می‌چرخند یا لب کشکان می‌نشینند. باید عرض کنم که پفک‌فروشی صادرات فولاد که نیست. شکرخدا مردم استان آن قدر پول دارند که پفک‌ها یک ساعته تمام می‌شوند. برای همین جوانان لرستانی اوقات فراغت زیادی دارند و می‌توانند دوردور کنند و به بدن‌سازی بروند.

جوانان لرستانی برق تولید می‌کنند

در نظر داشته باشید که شکرخدا در استان‌های همسایه آن قدر صنعت ریخته است که جوان لرستانی می‌تواند با دو ساعت رانندگی خود را به آنجا برساند و در صنایع کار کند.

راستی شنیده‌اید در آینده می‌خواهند از راه رفتن برق تولید کنند؟ آن وقت باید ببینید که جوانان لرستانی چه برقی تولید می‌کنند. یعنی قول می‌دهم از همین دور دریاچه کیو چنان برقی تولید کنیم که قابلیت صادرات هم داشته باشد.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 95045 ساعت خبر : 3:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95045
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات