دلال ماشین نیستیم فعال اقتصادی هستیم

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: خودمون اسم خودمون رو می‌ذاریم فعال اقتصادی؛ تا چند سال پیش که این جوری بود ما یه راه باز می‌کردیم برای اونهایی که می‌خوان یه شبه پولدار بشن. یه‌جورایی بهشون مشاوره می‌دادیم و بعد هم پورسانت خودمون رو از اونها می‌گرفتیم.

پورسانت ما در برابر پولی که اونها اختلاس کردن چیزی نیس؛ منظورم از اختلاس حتماً این نیس که پول به جیب بزنی بعد ده هزار کیلومتر از اینجا دور بشی و پلیس سوار کانادا وقتی تو خیابون می‌بیندت به جای اینکه تحویلت بده تا زانو جلوت خم بشه.

یه‌وقت‌هایی احتکار و اختلاس هم یه‌معنی می‌ده یعنی اونی که ماشین دپو می‌کنه؛ برنج احتکار می‌کنه و یا دلار هم محتکره هم مختلس اما این وسط همه دنبال اینن که یه انگی به ما مشاوران اقتصادی بزنن.

من یه دلالم

مهم نیس با چند تا کارت‌ملی و شناسنامه می‌تونم خرید کنم؛ مهم اینکه راه‌های خودم رو دارم؛ راه‌حل‌های خودم و آدم‌های خودم. تا وقتی سایه من روی سر مملکته قرار نیست آرامش به این بازار برگرده. بالاخره ما کارمون همینه. کارمون جَوْ دادن به همه‌چیزه. بازار که شلوغ بشه ملت هول می‌شن و ما نقشه شماره یک‌مون رو کلید می‌زنیم غالبا! با همین نقشه جواب می گیریم و نیازی به نقشه‌های پشتیبان و این سوسول بازی‌ها نیس. می‌ریزیم تو بازار و با پول و پارتی و رانت همه‌ش رو خالی می‌کنیم.

ملت بیشتر هول می‌شن. هربار کلید می‌کنیم روی یه موضوع. یه‌بار ارز؛ یه‌بار ماشین و یه‌بار هم دارو. رحم نمی‌کنیم. اصولاً تو این کار باید همه تمرکزت روی جیب خودت باشه اگه قرار بود رحم کنیم که دلال نمی‌شدیم یه مرکز خیریه می‌زدیم و تا آخر عمر دعای ملت پشت سرمون بود. ما رو با اسکندر و چنگیزخان مقایسه می‌کنن از اونجایی که ما تشنه قدرتیم و از این مقایسه‌ها بیشتر جیگرمون حال میاد و برای ادامه راه مصمم‌تر می‌شیم. ما جلوی شاهراه‌ها رو می‌گیریم نمی‌ذاریم دولت راحت هرچیزی رو وارد بازار کنه.

از ناصرخسرو تا بازار

این یکی از تخصص‌های اصلی‌مونه که من خودم با ۱۵ سال خون دل خوردن تو ناصرخسرو وردست ناصر کُلداکس به‌دستش آوردم. ناصر کلداکس به‌نظر یه جوجه دلال بود که کدئین وارد می‌کرد اما بعد لینک شد به مافیای قاچاق مکمل و بارش رو بست. بعد هم ۵ سال وردست امیر خلیفه تو صرافی میدون فردوسی بودم. خلیفه بود تو بازار همه نوع ارزی داشت از دلار هشت تومنی تا ارز جهانگیری و اون ارز سوم که کسی صداش رو در نمیاره و این روزها تخصصم تو زدن مخ ملت برای خرید ماشین‌های گرونه.

تو سایت‌ها ثبت‌نام می‌کنیم و بعد رو هر ماشین از ده تومن تا ۳۰ میلیون می‌خوریم تا برسه تو بازار. قاعدتاً منِ دلال نباید راز موفقیتم رو بهتون بگم اما می‌گم برای اینکه اگه مشاوره خوب خواستین سراغ خودم بیاین. راز موفقیت ما تو هول شدن مردم و مسئولینه. وقتی هول می‌شین در واقع این ماییم که قیمت‌ها رو تعیین می‌کنیم. پس کام دان و تِیْک ایت ایزی. ریلکس باش و بذار حباب خارجی قیمت‌ها بشکنه؛ هرچند که این حباب‌ها از اون حباب خوب‌های خارجیه!

پایان پیام

کد خبر : 95130 ساعت خبر : 5:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95130
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات