روزنامه‌خوان‌ها در خطر انقراض هستند

پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی: روزنامه خوان‌ها موجوداتی مفید، بی‌آزار و ساکت هستند که متاسفانه در سال‌های اخیر تعدادشان به سرعت رو به کاهش است.

دانشمندان علت اصلی کم شدن این گونه را ورورد بی‌رویه‌ی تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل هوشمند به اقلیمشان و استفاده‌ی بیش از حد از این وسایل اعلام کرده‌اند.

دانشمندان همچنین خاطر نشان کردند اگر این رویه ادامه یابد در چند سال آینده شاهد انقراض کامل این موجودات نازنین خواهیم بود

روزنامه خوان‌ها را در کجاها می‌توان یافت؟

محل زندگی روزنامه‌خوان‌ها اغلب روی مبلِ روبروی تلویزیون، به حالت نشسته یا دراز کش، پایین مبل روی زمین به حالت نیمه دراز کش است.

در حالت اول شما بیشتر با یک روزنامه طرف هستید که گاهی ورقی از این‌ور به‌ آن‌ورش می‌رود و عملا خبر از پشت روزنامه ندارید.

اما حالت دوم برای دیدن این گونه بسیار عالی‌است. در حالت دوم روزنامه‌خوان یک دست را تکیه‌گاه بدنش می‌کند، روزنامه را روی زمین گذاشته و مشغول خواندن و گاهی هم خوردن تنقلاتی میوه‌ای هر چیز که دم دستش باشد می‌شود.

اگر این موجودات را در حالت دوم پیدا کردید حتما ازشان کلی عکس بگیرید و یادگاری برای خودتان نگه دارید.

برای حفظ این‌گونه چه باید کرد؟

دانشمندان طبق تحقیقات گسترده‌ای که انجام داده‌اند تنها راه نجات این موجودات از خطر انقراض را، منهدم نمودن هر چه سریعتر تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اعلام کرده‌اند.

ولی بعد که به گوشی‌های گران خودشان که در جیب لباسشان بود نگاه کردند، سریعا پشیمان شده و اعلام کردند: تنها راه، همیشه بهترین راه نیست. اجازه بدهید کمی فکرکنیم حتما راه‌حل مناسبی پیدا می‌کنیم که نه گوشی‌ها بپُکند، نه روزنامه‌خوان‌ها نابود شوند.

ما هم همینطور منتظریم ببینیم چه می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 92295 ساعت خبر : 8:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=92295
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات