زشت و زیبای تجاوز به دانش آموزان تهرانی

زشت و زیبای تجاوز به دانش آموزان تهرانی

ماجرای تجاوز را رسانه‌ای کردند تا با کمک رسانه‌ها بتوانند فرد خاطی را پشت میله‌های زندان ببینند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این اولین بار نیست برخی از مردم ستم‌دیده داستان خود را رسانه‌ای کرده‌اند.

مردمی که به آنها ظلم شده است و نتوانسته‌اند به صورت عادی حق خود را از ظالم بگیرند کار را به رسانه‌ها کشانده‌اند.

قبلا هم مالباختگان موسسه‌های مالی و خانواده‌هایی که فرزندانشان قربانی تجاوز معلم‌شان شدند برای گرفتن حق‌شان مجبور به رسانه‌ای کردن آن حادثه شدند.

حالا هم در ماجرای تجاوز و تعرض معاون آموزشی به بیش از ۱۵ دانش آموز در یکی از دبیرستان‌های غرب تهران همین اتفاق افتاده است.

زشت و زیبای تجاوز به دانش آموزان تهرانی

ماجرا اینگونه رقم خورده است که خانواده ها حس کردند نمی‌توانند از طریق قانون حق خود را بگیرند و گویا برخی تلاش می‌کرده‌اند که در کار آنها اختلال ایجاد کنند.

پس ماجرا را رسانه‌ای کردند تا با کمک رسانه‌ها بتوانند فرد خاطی را پشت میله‌های زندان ببینند.

این موضوع از دو جنبه قابل بررسی است یکی اینکه باید خوشحال باشیم که رسانه‌های قدرتمندی در کشور داریم و فضای مجازی و فضای خبری جامعه آنقدر قوی هست که بتواند مسائلی را در آن مطرح کرد و به نتیجه رساند.

اما از یک سو هم باید نگران بود. نگران اینکه هنوز برخی نمی‌گذارند قانون اجرا شود. باید از این قضیه نگران باشیم که انگار فقط با کار رسانه‌ای می‌شود قانون را اجرا کرد.

امیدواریم که روزی برسد که اگر کسی به کسی ظلم کرد آن مظلوم بتواند خیلی راحت حقش را از آن ظالم بگیرد و نیاز به هیاهوی رسانه‌ای نباشد.

جاوز جنسی به معنی انجام نزدیکی جنسی با فرد، بدون رضایت اوست. تجاوز جنسی تنها یک حمله فیزیکی و جنسی نیست، بلکه آسیب عمیق روحی و روانی نیز به همراه دارد. این خشونت، هرچند همیشه قتل را به همراه نداشته باشد، عموماً تهدید به قتل را به همراه دارد. به شخصی که این عمل را مرتکب می‌شود تجاوزگر یا متجاوز می‌گویند.

پایان پیام

کد خبر : 93223 ساعت خبر : 5:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93223
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات