فوتبال اسپانیا خیریتی نیست

پایگاه خبری گلونی، محسن حسینی‌خواه: خولن لوپتگی مدتی بعد از اینکه قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۰ با تیم‌ملی اسپانیا تمدید کرده بود، هفته گذشته در یک حرکت رونالدینیویی یک قرارداد سه ساله هم با رئال‌مادرید بست. این اقدام عجیب‌تر از بستن قرارداد به صورت همزمان با دو باشگاه نیست و مردم ایران بدتر از این‌ها را هم دیده‌اند. یعنی نه تنها دیده‌اند بلکه جایش هم هنوز درد می‌کند.

عجیب‌ترین قسمت این داستان اقدام متقابل مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیاست که مربی را اخراج کرده‌اند. مشخص است آن‌ها با مقوله خیریت اصلا آشنایی ندارند و نمی‌دانند که حتما خیرتی درکار بوده است؟ وگرنه مگر می‌شود که یک نفر یک جا قرارداد دوساله ببندد و بعد راست راست برود جای دیگر یک قرارداد سه ساله ببندد.

ارتباط ایران و اسپانیا

به عقیده کارشناسان یک ارتباط قوی بین هم‌ گروهی ایران و اسپانیا و این اتفاقات وجود دارد. از مدتی پیش که سرخیو راموس با یک فن اصیل کشتی محمد صلاح را سرنگون کرد آن‌ها پی به این ارتباط بردند. این اقدام اخیر لوپتگی هم شک‌ها را به یقین تبدیل کرد که هم‌ گروهی ایران تاثیر خودش را گذاشته است. حالا باید منتظر بود و دید این هم‌گروهی دیگر چه تاثیراتی به همراه دارد.

پایان پیام

کد خبر : 94449 ساعت خبر : 11:23 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94449
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات