مراسم افتتاحیه جام جهانی روسیه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مراسم افتتاحیه جام جهانی روسیه قبل از شروع اولین بازی در ساعت ۱۶ به وقت محلی مسکو (۱۷:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه، بسیاری از هنرمندان و خوانندگان روسی برای سرگرم کردن جمعیت و خوش‌آمدگویی به تیم‌های کشورهای مهمان، هنرنمایی کردند. همچنین مراسمی با شکوه، با دقتی بسیار، برای تماشاچیان برنامه‌ریزی شده بود.

برخلاف مراسم افتتاحیه‌ی چهار سال پیش که در کشور برزیل برگزار شد، روسیه مراسمی ساده برگزار کرد و در این مراسم بسیاری از نمایش‌های محلی با موضوعات مختلف فرهنگ روسیه را به نمایش گذاشت.

در این مراسم سه ستاره مطرح از عرصه های مختلف روی صحنه رفتند. یکی از این سه ستاره رونالدوی برزیلی بود که دوبار توانسته به عنوان بازیکن به مقام قهرمانی در جام جهانی برسد. او به همراه برزیل در سال های ۱۹۹۴و ۲۰۰۲ قهرمان جام جهانی شده است.

اما دو ستاره دیگری که قبل از بازی افتتاحیه برای حاضران در ورزشگاه لوژنیکی اجرا کردند رابی ویلیامز ستاره بریتانیایی موسیقی پاپ و آیدا گاریفولینا خواننده اپرای روس بود.

افتتاحیه جام جهانی روسیه و چهره‌های معروف

مراسم افتتاحیه جام جهانی روسیه
مراسم افتتاحیه جام جهانی روسیه

حضور ویل اسمیت به عنوان خواننده در کنار خواننده‌ای محلی از روسیه به جذابیت این مراسم افزود که به عنوان سورپرایز مراسم از آن یاد شد.

همچنین ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در مراسم افتتاحیه‌ی جام جهانی که در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار شد حضور داشت.

در میان مهمانان جام جهانی مقامات بلندپایه‌ای از کشورهای مختلف و از جمله سران چندین کشور حضور داشتند. سران کشورهای ابخازیا، آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، بولیوی، قزاقستان، قرقیزستان، لبنان، مولداوی، پاناما، پاراگوئه، رواندا، تاجیکستان، ازبکستان و اوستیای جنوبی، مراسم افتتاحیه و اولین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ را در ورزشگاه تماشا کردند.

افتتاحیه پر از شور و هیجان

افتتاحیه جام جهانی روسیه
افتتاحیه جام جهانی روسیه

در ابتدای این مراسم بیش از ۵۰۰ رقصنده‌ی محلی، هنرمندان عرصه‌ی ژیمناستیک و نوازندگان محلی متعددی ایفای نقش کردند.

در ادامه، نمایش‌های فرهنگی اجرا شد و ستاره‌های شناخته شده‌‌ی جهان به اجرای برنامه پرداختند. در نهایت، یک آتش‌بازی با شکوه، به مراسم پایان داد.

قیمت بلیت برای مراسم افتتاحیه کمی بیشتر از قیمت بلیت برای مشاهده‌ی بازی‌های فوتبال بود.

مراسم افتتاحیه جام جهانی روسیه
مراسم افتتاحیه جام جهانی روسیه

پایان پیام

کد خبر : 94504 ساعت خبر : 7:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94504
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات