مودریچ بالاتر از مسی صدرنشین گروه شد

پایگاه خبری گلونی، شایان شاملو: در روزی که آرژانتین و مسی موفق به شکست ایسلند نشدند، یاران لوکا مودریچ در تیم کرواسی با شکست نیجریه به صدر گروه چهارم رقابت‌ها رسیدند.

تحلیل نیمه اول:

با توجه به توقف آرژانتین برابر ایسلند، شاگردان دالیچ در تیم کرواسی نمی‌خواستند شانس طلایی صدرنشینی را از دست بدهند. کروات‌ها با تیکه بر دو مهره تاثیرگذار خود یعنی مودریچ و راکیتیچ به خوبی توپ در زمین بازی می‌گرداندند.  اتفاقی که مانع از بازیسازی نیجریه در یک سوم دفاعی کرواسی شد.

دالیچ همچنین حساب ویژه‌ای روی پریشیچ و مانژوکیچ برای نفوذ به کانال راست دفاع نیجریه باز کرده بود. در یک ربع پایانی این نیمه کرواسی سعی داشت تا از روی ضربات شروع مجدد به گب برسد. اتفاقی که در دقیقه ۳۲ افتاد.

ارسال مودریچ از روی کرنر سمت راست زمین را ربیچ در تیرک اول با ضربه پشت سر زد و در ادامه مانژوکیچ در محوطه ۶ قدم به توپ ضربه زد که بعد از برخورد به پای ایتبو وارد دروازه نیجریه شد.

تحلیل نیمه دوم:

نیجریه این نیمه را هم بد شروع کرد و موقعیت خاصی بر روی دروازه کرواسی ترتیب نداد.

شاگردان دالیچ هم برای حفظ نتیجه بازی را کنترل می کردند و برای رسیدن به گل بعدی منتظر یک اشتباه دیگر از سوی نیجریه‌ای‌ها بودند. اشتباهی که یک بار دیگر در دقیقه ۷۰ افتاد. خطای پنالتی گل دوم را برای شطرنجی‌پوشان کرواسی به ارمغان آورد.

دو شوت در چهارچوب و دو گل برای دالیچ و یارانش. روهر مرد آلمانی نیمکت نیجریه با بیرون کشیدن میکا هافبک دفاعیاش و فرستادن  نووانکو در واقع با سه مهاجم کار را دنبال می‌کرد اما جز دو موقعیت نصفه و نیمه هیچ خطری روی دروازه سوباسیچ خلق نکردند.

دالیچ که با به زمین فرستادن کواچیچ هم کمربند میانیش راه مستحکم‌تر کرد و هم نیم نگاهی به ضد حمله و زدن گل سوم داشت. اتفاقی که می‌توانست در دقیقه اخر بازی انجام شود اما با بی دقتی کوواچیچ این فرصت از دست رفت. کرواسی با این برد به صدر جدول گروه چهارم رقابت‌ها رفت.

پایان پیام

کد خبر : 94850 ساعت خبر : 8:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94850
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات