نیروی انتظامی امنیت گردشگران لرستان را تضمین می‌کند

گردشگران بعد از تعیین مکان سفر، نخست درباره امنیت آن منطقه جستجو می‌کنند. برای یک گردشگر آرامش خیال و نبود دغدغه امنیتی بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خوشبختانه در لرستان و به‌ویژه در مناطق گردشگری آن، امنیت و آرامش در حد قابل قبولی برقرار است ولی برای رسیدن به نقطه ایده‌آل باید تلاش‌هایی صورت بگیرد.

کم بودن مشکل امنیتی نباید باعث شود مناطق گردشگری مهم لرستان چون تنگه شیرز و دریاچه گهر بدون نیروهای انتظامی رها شوند.

تنگه شیرز و دریاچه گهر هم گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کنند و هم از مناطق مسکونی فاصله زیادی دارند. این فاصله‌ها باعث می‌شود یک حس ناامنی برای گردشگران به‌وجود بیاید. البته در گهر پاسگاه موقت زده می‌شود ولی چه از نظر تعداد مامورین و چه امکانات در حد مطلوبی نیستند‌.

حضور در پاسگاه‌های سیار

وجود فیزیکی و دیدن مامورین انتظامی اطمینان خاطر زیادی برای گردشگران به‌وجود می‌آورد و به خلافکاران اجازه زیر سوال بردن امنیت این مناطق را نخواهد داد.

در اوج سفرها به گهر نیروی انتطامی در منطقه حضور دارد اما به نظر می‌رسد با توجه رشد گردشگری در گهر نیاز به تامین نیروی بیشتر در منطقه است.

در طول سال‌های گذشته گردشگران از امنیت لرستان ابراز رضایت کرده‌اند و نیروی انتطامی هم همیشه در مناطق حضور داشته است.

نکته اما این است که اگر اتفاقی در لرستان بیفتد این اتفاق به نام استان گذاشته می‌شود.

متاسفانه برخی درگیری گردشگران را به پای مردم محلی می‌نویسند.

بارها اتفاق افتاده است که اعضای یک تور با هم درگیر شده‌اند و یا دعوای لفظی داشته‌اند و برخی رسانه‌ها این قضیه را مربوط به مردم محلی دانسته‌اند.

نیروی انتظامی در همه مناطق هست

گردشگران لرستان باید بدانند نیروی انتظامی در تمام مناطق حضور دارد. به طور محسوس و غیرمحسوس، و اگر کسانی بخواهند برای خانواده‌ها مزاجمت ایجاد کنند حتما با آنها برخورد قانونی خواهند شد.

پایان پیام

کد خبر : 95050 ساعت خبر : 5:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95050
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات