کرواسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

حالا سه نماینده آفریقا باخته‌اند و ناامید به بازی‌های آینده می‌نگرند اما کرواسی نشان داد در این جام حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: تیم‌های نیجریه و کرواسی از گروه D جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی برابر هم ایستاده بودند که همه کارشناسان برای کروات‌ها شانس بیشتری قائل بودند. کرواسی با ایوان راکیتیچ، لوکا مودریچ و ویدا هر تیمی را می‌توانند با مشکل مواجه کنند ولی در مقابل آنها، نیجریه هم حریف کاملا دست‌وپا بسته‌ای نبود.

۳۰ دقیقه نخست بازی هیچ چیزی برای تماشاگران نداشت. این بازی با اختلاف زیادی کم موقعیت‌ترین بازی جام جهانی تا اینجا بوده است. دو تیم با احتیاط کار خود را پیش می‌بردند و منتظر اشتباه حریف مانده بودند. شاگردان زلاتکو دالیچ رفته رفته بازی را در دست گرفتند و برتری خود را به حریف دیکته کردند.

گل نخست کرواسی

نخستین و تنها موقعیت کرواسی برای آنها گلی به همراه داشت. دردقیقه ۳۲ ضربه کرنر و ضربه سر مانژوکیچ، پس از برخورد با اتبو مدافع نیجریه وارد دروازه شد.

بعد از این گل باز هم بازی به روند سابق بازگشت و شاهد یک رویارویی بی‌روح و بی‌هیجان بودیم. نیجریه اگرچه از کرواسی عقب افتاده بود ولی میل آنچنانی برای تهاجم از خود نشان نمی‌داد. نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسید.

نیمه دوم

روند سرد نیمه نخست تا میانه‌های نیمه دوم هم ادامه داشت. کرواسی که نتیجه را در مشت خود داشت به آب و آتش نمی‌زد و نیجریه هم توان جبران نداشت.

گل دوم کرواسی

اما بازی که به ۳۰ دقیقه پایانی رسید کمی جان گرفت. نیجریه چند جمله خطرناک روی دروازه کرواسی ترتیب داد و همین جلوکشیدن نیجریه فضای مناسبی برای مهاجمان کرواسی ایجاد کرد تا روی ضدحملات دروازه نیجریه را با تهدید مواجه کنند. همین بی‌مهابا دفاع کردن نیجریه یک موقعیت عالی نصیب کرواسی کرد و مدافعان حریف آفریقایی پنالتی دادند. لوکا مودریچ پشت توپ ایستاد و گل دوم را زد و خیال خود و همبازیانش برای پیروزی در این دیدار را راحت کرد و کرواسی با این دو گل بازی را به سود خود به پایان برد.

لوکا مودریچ بعد از این دیدار به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

حالا سه نماینده آفریقا باخته‌اند و ناامید به بازی‌های آینده می‌نگرند اما کرواسی نشان داد در این جام حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

پایان پیام

کد خبر : 94833 ساعت خبر : 2:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94833
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات