گلونی

رهاسازی دو بهله پرنده شکاری با حضور امام جمعه شهرستان آبیک

رهاسازی بهله در حضور امام جمعه آبیک

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین محمد ایران نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با تایید خبر فوق اظهار کرد: دو بهله پرنده شکاری سارگپه و دلیجه که مصدوم شده بودند، پس از تیمار با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا امینی امام جمعه شهرستان آبیک در زیستگاه‌های کوهستانی حیات وحش منطقه آبیک رهاسازی شد.

در حاشیه این رهاسازی امام جمعه شهرستان آبیک ضمن قدردانی از زحمات محیط‌بانان و کارشناسان حفاظت محیط زیست گفت: حفظ و حراست از محیط زیست امروزه کاری بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است که در دین اسلام توجه به محیط زیست سفارش شده و تاکید زیادی در قرآن کریم به این امر مهم شده است.

تاکید بر حفاظت از محیط زیست

سید محمد امینی ادامه داد: همه مسئولین بایستی به اهمیت حفظ محیط زیست واقف بوده تا این منابع خدادادی برای آیندگان نیز باقی بماند و اخلاق محیط زیستی بایستی در کل جامعه حاکم بوده و از تخریب و تعدی به محیط زیست جداً پرهیزگردد.

محمد ایران نژاد ضمن تشکر از حضور امام جمعه در این برنامه نمادین افزود: انتظار داریم مسئولین در حفاظت از محیط زیست همواره همراه ما باشند چرا که حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی و فقط با مشارکت عموم می توان به حفظ و حراست از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن امیدوار بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در پایان از کلیه علاقمندان به طبیعت و حیات وحش درخواست نمود در صورت مشاهده وحوش مصدوم، مراتب را به ادارات محیط زیست اطلاع دهند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل