گلونی

سرانه‌ای بالاتر از سرانه مطالعه

برای مایی که سرانه دزدی در کشورمان بالاتر از مطالعه است، برای مایی که تجربه سخت و محیرالعقول دزدی دکل نفتی را پشت سر گذاشته‌ایم، حرف زدن از بعضی دله دزدی‌های کوچک نه تنها افت دارد بلکه موجب زیر سوال رفتن وجهه جهانی ما می‌شود.

پایگاه خبری گلونی؛ سمیه باقری حسن‌کیاده: برای مایی که سرانه دزدی در کشورمان بالاتر از مطالعه است، برای مایی که تجربه سخت و محیرالعقول دزدی دکل نفتی را پشت سر گذاشته‌ایم و در واقع مفتخر به دریافت نشان «استاد تمام سرقت» در تمام سطوح بین‌المللی شده‌ایم، حرف زدن از بعضی دله دزدی‌های کوچکی مثل ابر دزدی نه تنها افت دارد بلکه موجب زیر سوال رفتن وجهه جهانی ما می‌شود.

پس وظیفه خود دانستم که جهت روشن شدن اذهان خصوصی و عمومی و جهت جلوگیری از تکرار این خبط‌‌ها و خطاها مواردی را متذکر شوم.

در عصر ارتباطات و عدم ارتباطات توسط فیلترینگ، و با توجه به تخصص ویژه صدا و سیما در حذف و سانسورینگ هر چی که دلشون نمی‌خواد کسی بفهمه، پیشنهاد می‌شود که رئیس محترم صدا و سیما جهت آگاهی ندادن به دشمنان از زمان ورود ابرها به ایران، بخش پیش بینی وضع آب و هوا را کلا سانسور فرموده و حکم بازنشستگی پیش از موعد آقای اصغری و همکارانشان را امضا نمایند.

بعد از سانسور بخش ویژه پیش بینی وضع هوا در کلیه رسانه‌های ملی، و از آنجا که دشمنان دزد عمرا بتوانند بفهمند که ابرها از کجا و چطوری می‌آیند و در نتیجه مجبور به استفاده از “زاغ زن” در سطح بین‌المللی و در نتیجه امضای توافقنامه زاغ‌زنی با کشورهای همسایه خواهند شد.

با توجه به افزایش دزدی‌ها در سطوح جهانی و با توجه به لزوم آگاهی بخشی به هم‌وطنان عزیز افتتاح سامانه‌هایی همچون «ابریاب ۲۴»، «دکل‌یاب ۳۶۵»، «ارزیاب هر ثانیه‌ای» و «پرتقال‌فروش یاب لحظه‌ای» الزامی به نظر می‌رسد.

از طرفی هموطنان مرزنشین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه ابردزد و برف دزد نامرد، از روش‌ حمله به جلو که در زیر آورده می‌شود جهت گرفتن حال آن‌ها اقدام فرمایند:

به چشم‌های ابردزد بسیار خشمگین نگاه نموده، سپس چنان به بینی او ضربه بزنند که دزد بدجنس جهت جراحی پلاستیک کل صورت مجبور به مهاجرت مادام‌العمر به کره جنوبی شود.

با تشکر

 

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل