گلونی

شلنگ آب در بریتانیا ممنوع شد

شلنگ آب

شلنگ آب در بریتانیا ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی در اخبار آمده که در پی چند هفته بی‌بارانی در بریتانیا، از ماه آینده قوانین سختی نظیر ممنوعیت شستن ماشین با شیلنگ آب و آبیاری حیاط وجود خواهد داشت و تخطی از آن‌ها موجب جریمه‌های سنگینی خواهد شد.

واقعا که مردم بریتانیا انسان‌های سوسولی هستند. به نظر من کلا غربی‌ها انسان‌های خیلی تیتیش مامانی هستند. فقط برای چند هفته بی‌بارانی محدودیت و جریمه؟

شلنگ آب در بریتانیا ممنوع شد

واقعا که این قوانین خلاف حقوق بشر است. اصلا آزادی عمل چه می‌شود پس؟ این‌ها که هی دم از آزادی می‌زنند با این رفتارشان نشان دادند حرف‌هایشان همه‌اش کشک است.

در کشور ما کل زمستان دو بار باران آمد ولی هنوز ابدا جریمه‌ای برای شستن ماشین و حیاط و… وضع نشده. فقط چندتا سمن بیانیه دادند و در حد خواهش و تمنا از مردم خواستند که موقع شستن حیاط اگر تلفن زنگ زد شیر آب را ببندند بعد مکالمه کنند. همین. دیگر جریمه و این حرف‌ها نداشتیم که!

مردم راحت باشند

هنوز مردم می‌توانند با آسودگی خیال استخرهایشان را پر کنند، ماشین‌هایشان را با شیلنگ آب بشویند. اصلا این گرفتن انگشت اشاره سر شیلنگ آب و هدایت جریان آن به سمت و سوی مختلف یک لذتی دارد که عمرا یک غربی درکش کرده باشد. در کشور ما هم بی‌آبی هست. اتفاقا خیلی هم شدیدتر از آن‌ها ولی نه مردم نه مسئولین عین خیال‌شان نیست. در این مورد خدا را شکر مردم و مسئولین دیگر هماهنگ شده‌اند و مزاحم یکدیگر نمی‌شوند.

وضع آب امسال ما که مشخص نیست، هوا هم روز به روز در حال گرم‌تر شدن است، تازه برق هم جیره‌بندی شده ولی ما به حول قوه الهی در این شرایط بحرانی با همین دلار ۹ هزار تومانی داریم زندگی‌مان را می‌کنیم، تازه ماشین می‌خریم، خانه می‌خریم، عروسی می‌گیریم، در خیابان برای رقصیدن می‌آییم و اصلا هم کک‌مان نمی‌گزد.

واقعا که ما الگوی خوبی هستیم برای این غربی‌های نازک نارنجی که همش به دنبال جریمه کردن و اجرای قوانین و مقررات هستند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل