گلونی

طرح لیزینگی خرید ابر

این روزها درباره دزدی‌های کلان زیاد می‌شنویم اما این دزدی‌ها ظاهراً از فاز ریالی و ارزی وارد فازهای پیچیده‌تری از جمله ابر شده است.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: این روزها درباره دزدی‌های کلان زیاد می‌شنویم اما این دزدی‌ها ظاهراً از فاز ریالی و ارزی وارد فازهای پیچیده‌تری شد.

در خبرها از ابردزدی دشمن و ناباروری ابرهای کشور گفتند که البته بعدش تکذیب شد. اما به هر حال چون ممکن است کسی بخواهد در آینده ابر ما را بدزدد مجبوریم درباره‌اش بنویسیم.

مراحل ابر دزدی

برای ابردزدی به یه تور و ارتفاع ۴۰۰۰ پایی و اغفال ابرها با ترانه بارون بارون و مقادیری ابر آلتوکومولوس و کومولونیمبوس احتیاج داریم و با ارعاب ابرها یا زبون خوش و حتا فریبشون تحت عنوان یه ابر دارم تو خونه پیانو می‌زنه اونها رو اغفال می‌کنیم و مسیر حرکتشون رو تو آسمون تغییر می‌دیم.

ما علمی‌ش می‌کنیم

البته رئیس سازمان هواشناسی کشور گفته ابر دزدی مبنای علمی نداره که ما از همین تریبون بهش می‌گیم کار اصلی‌مون اینجا اینه که هرچیزی که مبنای علمی نداره رو علمی کنیم حتا در این زمینه رٲیزنی‌هایی انجام دادیم که بتونیم به‌عنوان ثبت ملی و تاریخی از افشای این پدیده پرده‌برداری کنیم.

هارپ هم کار خودشان است

اضافه‌می‌کنیم اون موقع که از تکنولوژی هارپ حرف می‌زدیم که باعث تغییر میدان مغناطیسی زمین، ایجاد زلزله و حتا تغییر اقلیم می‌شه همه تون خوشتون اومده بود و با اجازه شئر می‌کردین، حالا که رسیدیم به بحث مهیج ابردزدی این‌جوری پشتمون رو خالی می‌کنین.

اصلاً شما غریب‌نوازین پس‌فردا که اروپا همین نتایج رو نشنال ژئوگرافیکش ثبت کنه و دنیا برن واسه پیش‌ثبت‌نام خرید ابر، تازه قدر گمانه‌زنی‌های وطنی رو می‌فهمین.

طرح بومی فروش ابرها

در همین راستا هم یه‌سری ابر تربیت کردیم که به این سادگی‌ها گول نخورن و قصد داریم طرح لیزینگ فروش ابرهای باران‌زا رو هم کلید بزنیم. شما ببر اگه عقیم و نابارور بود پسش بده، اصلاً برای فک و فامیل خودمون هم از همین‌ها بردیم.

آپشن‌های طرح فروش ابر

با توجه به توانایی‌مون در تبدیل تهدیدات به فرصت باید بگیم که سایت ثبت نام خرید ابرهای باران زا رو رو هم اعلام می‌کنیم، فقط با توجه به نوسانات بازار ارز اختلال تو قیمت‌ها اجتناب‌ناپذیره و برای هزار نفر اول مقادیری مه رقیق صبحگاهی و تگرگ شبانه هم به‌عنوان آپشن در نظر گرفتیم! گارانتی و نصب رایگان هم داریم.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل