مزدک میرزایی و فینال جام جهانی

پایگاه خبری گلونی،امیرحسن یوسفی: خب فینال جام جهانی هم تموم شد و در کنار قهرمانی فرانسه بعد از فینال بحث برانگیز ۹۸ و بد سلیقگی فیفا تو انتخاب داور فینال و اینکه چرا فغانی داوری نکرد و سابیده‌شدن چشم‌هامون از تبلیغات گاج در حین بازی،حتما و حقا باید به تاثیر استاد مزدک میرزایی در بازی اشاره کنیم.

کسی که امسال فینال چمپیونزلیگ یا همون لیگ قهرمانان اروپا رو هم گزارش کرد و ای کاش همون عادل فردوسی پور میومد و ما رونجات می‌داد.

طرفداری مزدک میرزایی

در سال‌های اخیر مزدک میرزایی نشون داده اگه بارسلونا و ایتالیا  تو تورنمنت نباشند کلا با گزارش بازی تو اون تورنمنت حال نمیکنه و فقط رو اعصاب تماشاچی خواهد رفت.

ابتدا بازی که از استاد پیمان یوسفی ارث برد و گفت من غم رو در چهره بازیکن‌های کرواسی میبینم و در بسیاری از صحنه‌ها کاملا برعکس گزارش می‌کرد و باعث تعجب فراوان تماشاچی‌ها شد.

طرفداری و تعصب بی مورد گزارشگران فوتبال این چند ساله کیفیت بازی‌های خوب رو پایین آورده و شاید،شاید اگر اون اتفاقات برای آقای پویول نمی‌افتاد هم بازی‌های ایران هم فینال رو عادل گزارش می‌کرد.

توئیت‌های حین بازی

این هنرنمایی‌های استاد مزدک میرزایی تا جایی ادامه پیدا کرد که در حین بازی شاهد توییت‌های کاربر‌ها در مورد این گزارشگر شدیم و بهترین جمله میرزایی در بازی جمله آخر او در بازی انتخاب شد که گفت:خب من دیگه سکوت می‌کنم تا شما با آهنگ جام لذت ببرید.

جمله‌ای که اشک‌های همه رو پای تلویزیون درآورد ولی طولی نکشید که باز هم مزدک لب به دهان گشود و بازهم اشک از چشمان همه جاری شد.

خلاصه که بنظرم کاریوس بازی صداسیما در فینال تو انتخاب گزارشگر شیرینی فینال بزرگ ترین تورنمنت و برامون تلخ کرد.

پایان پیام

کد خبر : 96656 ساعت خبر : 1:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96656
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات