گلونی

موارد استفاده از بخارشوی در صنعت دارو و درمان

در راستای واردات بخارشوی توسط شرکت‌های کار بلد داروسازی و کارشکنی دشمنان فرضی برای دوستان وارد کننده و برای رهایی اذهان عمومی از تشویش بر خود فرض دانستم که جهت آگاهی همگانی اقدامی هر چند کوچک انجام دهم.

پایگاه خبری گلونی؛ سمیه باقری حسن‌کیاده: در راستای واردات بخارشوی توسط شرکت‌های کار بلد داروسازی و کارشکنی دشمنان فرضی برای دوستان وارد کننده و برای رهایی اذهان عمومی از تشویش بر خود فرض دانستم که جهت آگاهی همگانی اقدامی هر چند کوچک انجام دهم.

شاید ندانید اما بخارشوی‌ها فقط مناسب تمیز کردن سطوح صاف و صیقلی نیستند؛ بلکه سطوح ناصاف و غیر صیقلی را نیز تمیز می‌کنند.

یکی از کاربردهای عمده بخارشوی تمیز کردن آرایش صورت برای کسانی است که متخصصان پوست، موست و زیبایی را به زحمت می‌اندازند و برای درمان مشکلات پوستی خود با آرایشی به ضخامت بتن یک واحد مسکونی به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

کاربرد مهم دیگر این بخارشوی‌های بزرگوار در حفظ بهداشت دهان و دندان است.

می‌توانید به جای مسواک زدن هر شب و مصرف زیاد آب در این بحران بی‌آبی هفته‌ای یک بار با بخارشوی دهان خود را تمیز کرده و تا هفته بعد جهت رونق کاسبی شرکت‌های داروسازی برای خرید داروی تسکین سوزش دهان هی به داروخانه‌ها مراجعه فرمائید.

در علم نوین پیشنهاد شده است که متخصصین محترم دندانپزشکی ابتدا از بخارشوی جهت بی‌حسی دندان پوسیده استفاده کرده و سپس دندان آب‌پز شده را به رااااااحتی بکشند.

دیده شده است که در بسیاری از کشور‌ها بخارشوی‌ها به عنوان ابزاری کاملا مشروع جایگزین آب شنگولی جهت میکروب‌زدایی پوست بیمار قبل از تزریق و عمل شده است.

بنابراین به جای درخواست الکل سفید از داروخانه‌ها و دریافت الکل رنگی، از این پس از آن‌ها فقط بخار شوی بخواهید.

در ضمن دختران جوان و شاه دامادهای عزیز و خانواده‌هایشان باید بدانند که در سبک زندگی لاکچری امروزی، وجود یک دستگاه لاکچری مثل بخارشوی بسیار مبرم به نظر می‌رسد.

بنابراین خانواده عروس می‌توانند برای خرید جهیزیه به جای رفتن به بازار و سه راه امین حضور و… به داروخانه‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل