گلونی

یادی از خسرو شکیبایی در پرونده ثامن‌ الحجج

موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج

موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: امروز که گزارش پرونده ثامن‌ الحجج را خواندم به یاد خسرو افتادم. خسرو شکیبایی در ۲۸ تیر ۱۳۸۷ درگذشت. عمو خسرو چه ربطی به موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج دارد؟ عرض می‌کنم.

نکته همین است که خسرو شکیبایی و ثامن‌ الحجج هیچ ربطی به هم ندارند. این روزها باید از بی‌ربطی‌ها خوشحال بود چون گند هر چه ربط و رابطه درآمده است.

حالا در آستانه سالروز درگذشت خسروی سینمای ایران دو نام در پرونده مالی ثامن‌الحجج هست که همه را مبهوت کرده است. م.م و ا.ع را همه می‌شناسند. این دو اسم حالا در پرونده ثامن‌الحجج هستند. هم وام گرفته‌اند هم هدیه!

یادم هست قبل خوانده بودم که یک نفر گفته بود: «در حال حاضر درآمد فیلم‌برداری مجالس عروسی از یک تهیه‌کننده با سابقه تلویزیون بیشتر است.» اما وقتی می‌بینیم که ثامن‌الحجج ۳ میلیارد تومان برای هزینه تبلیغات به حساب یک نفر واریز کرده است و یا جلوی عدد ۵۸۰ میلیون نوشته است «هدیه»، دیگر باور نمی‌کنیم که درآمد فیلم‌برداری مجالس عروسی از شغل آنها بیشتر باشد.

آمدن نام سلبریتی‌ها در تخلفات مالی آدم را مایوس می‌کند. به تخلفات گسرده در فوتبال عادت داشتیم و یا در میان اهل سیاست و اهل تجارت اما فکر می‌کردیم برخی سلبریتی‌ها که خیلی هم مردمی هستند هرگز آلوده به موسسات مالی و اعتباری نشوند اما امروز با دیدن م.م و ا.ع شوکه شدیم.

انگار که هیچ کس نیست که یوسف‌وار از شهوت پول و سیاوش‌وار از آتش فساد برهد. انگار این شهوت با آتشی تند همه را سوزانده است.

به همین دلیل امروز به یاد عمو خسرو افتادم و با خودم گفتم خدا بیامرزتت که رفتی و این روزها را ندیدی و به دمدمه این موسسه‌ها گرفتار نشدی.

هنوز هم امیدوارم این پرونده طوری بسته بشود که م.م و ا.ع در آن به شدت تبرئه بشوند و بفهمیم حتی یک ۱۰۰ تومانی آلوده نشده‌اند تا آن غروب‌های رمضان و آن شب‌های پرخنده برایمان به یادگار بماند.

باقی بقای‌تان

خروج از نسخه موبایل