انیمیشن لری گرام را ببینید

انیمیشن لری‌ گرام از محبوب‌ترین‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، صدرا محقق نوشته است: چقدر مایه مباهات است وقتی می‌بینی هنر یک هنرمند خوش‌سلیقه، تیزبین و نقاد اهل استان کهگیلویه و بویراحمد چنان موفق و تاثیرگذار می‌شود که ادارات رسمی هم برای فرهنگ‌سازی و رساندن پیام‌شان دست به دامنش می‌شوند.

و چقدر خوشحال کننده‌است وقتی می‌بینی ادارات دولتی آن هم در جایی مثل مرکز استانی کوچک و کمتر توسعه‌یافته که به صورت پیش فرض انتظار داری مثل همه جا حداقل در کار روابط‌عمومی بدسلیقه و کُند و کهنه باشند به این شکل امروزی و جذاب و بامزه در پی انتقال پیام هستند.

انیمیشن لری‌ گرام

توضیح اینکه این انیمیشن لری‌گرام از محبوب‌ترین‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار است. شخصیت‌های بی‌نهایت بامزه‌اش با طراحی خالق خلاق‌شان با زبان و فرهنگ لری همیشه در کار نقد و دست گذاشتن روی نکات حساس و آموزنده‌اند.
اینجا هم کاراکتری به اسم «بو برقی» (بو در لری یعنی پدر یا بابا٬ همان بابابرقی) با آهنگ و ریتمی باحال در حال یادآوری لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق به دیگر شخصیت‌های شناخته شده انیمیشن است.
کاراکتری که با کلاه و‌ کت‌شلوار سبز نشسته هم از تُرک‌های قشقایی استان است که از قدیم فرهنگ و روابط دوستانه و قوم‌وخویشی و در هم تنیده‌ای با دیگر اهالی استان دارند. خلاصه جمع جور است.
پایان پیام

کد خبر : 96243 ساعت خبر : 11:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96243
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات