اینستاگرام رسانه برهنه

اینستاگرام رسانه برهنه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، رسانه اینستاگرام حالا تبدیل به پدیده‌ای شده است که شما با مطالعه آن می‌توانید به لایه‌های مهمی از زندگی ایرانی‌ها نفوذ کنید و جامعه ایرانی را تحلیل کنید.

اینستاگرام این روزها آینه تمام نمای جامعه ایران است.

شما در اینستاگرام مردمی را می‌بینید که برخلاف زندگی‌شان زندگی می‌کنند و فکر می‌کنند.

اینستاگرام رسانه برهنه

شاید امروزه بتوان گفت که زردترین و نامناسب‌ترین و جنسی‌ترین صفحات اینستاگرام آن‌ها هستند که به زبان فارسی در آن‌ها حرف زده می‌شود و کامنت گذاشته می‌شود.

این حجم از ابتذال در اینستاگرام باعث تاسف است.

سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام از چند مرحله عبور کرده‌اند و حالا بسیاری از آن‌ها در اوج ابتذال و بی‌مایگی هستند.

تاثیر مردم بر سلبریتی‌ها

امروزه در فضایی مانند اینستاگرام نه فقط تاثیر سلبریتی‌ها بر مردم، بلکه تاثیر مردم بر سلبریتی‌ها را هم می‌توان مطالعه کرد.

شخصیت‌های پوشالی که پشت لایک‌ها و کامنت‌ها پنهان شده‌اند. آن‌ها که هستی خود را در نگاه مردم می‌بینند و مردمی که عقده‌ها، داشته‌ها و نداشته‌های خود را در صفحه‌های آن‌ها پیگیری می‌کنند.

رسانه اینستاگرام امروزه زردترین رسانه ایران نیست، چون رسانه‌های زرد نزد پژوهشگران همیشه قابل احترام بوده‌اند و رسانه‌هایی بوده‌اند که بخشی از مردم جامعه را با خواندن و مطالعه آشنا کرده‌اند و آشتی داده‌اند.

اینستاگرام رسانه زرد نیست

امروزه نمی‌شود به فضای اینستاگرام فارسی فضای زرد گفت، چون به نظر می‌رسد که زردی حرمتی دارد که نباید آن را به برخی از این پیج‌ها اطلاق کرد.

اینستاگرام در بسیاری از صفحه‌ها و پیج‌ها، رسانه‌ای عریان است؛ این عریانی نه به معنای برهنگی ظاهری، بلکه به معنای بریانی و برهنگی ذهنی است.

تقریبا شما در بیشترین صفحات اینستاگرام با برهنگی عقل مواجه هستید. کمترین کسانی هستند که در رسانه اینستاگرام اندیشه تولید کنند و به مردم آموزش دهند.

اینستاگرام انگار تبدیل به یک میخانه شده است

برخی می‌آیند که از یاد ببرند و برخی می‌آیند که به یاد بیاورند. اینستاگرام رسانه‌ای برای گفت‌وگو میان مردم ایران نیست، رسانه‌ای برای تبادل اندیشه هم نیست، رسانه‌ای است برای هرچه بیشتر فرورفتن، رسانه‌ای است برای جلوه‌کردن آدم‌های تقلبی، جنس‌های تقلبی و حرف‌های تقلبی.

اینستاگرام کم‌کم دارد به قدرت این ابتذال نزدیک می‌شود؛ باید دید بعد از اشباح‌شدن از این برهنگی و لختگی فکری، چه اتفاقی برای این رسانه فراگیر در ایران می‌افتد.

به نظر می‌رسد آن‌چه که اینستاگرام را از بین خواهد برد و یا فضای آن را منطقی‌تر خواهد کرد، نه فیلترینگ، که اتفاقات دیگری باشد. در پایان خبری گلونی در این‌باره بیشتر خواهید خواند.

پایان پیام

کد خبر : 96110 ساعت خبر : 10:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96110
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات