بازنشستگان با وام ۴ میلیونی صفا می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به گفته مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی براساس مصوبه هیئت مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی پرداخت وام بازنشستگان به ارزش ۴۰ میلیون ریال از ابتدای مرداد ماه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

باور کنید با این وضعیت بودجه اقتصادی کشور من به نمایندگی از تمام بازنشستگان حاضرم قسم بخورم که این جماعت اصلا راضی به این زحمت‌ها نیستند.

ولی خب دیگر لنگه کفش کهنه در بیابان برای خودش غنیمتی است یا مثلا آدم از یک عمر خدمت، بتواند مویی بکند و بعد هم قسطش را بدهد باز غنیمت بسی بزرگی به حساب می‌آید. و تازه تا تنور داغ است باید نان را چسباند.

یک وقت فکر نکنید ۴ میلیون تومان پول کمی است. من الان، همین جا برایتان باز می‌کنم که ۴ میلیون تومان چه قدر در این برهه حساس زمانی ارزش دارد. آن هم برای بازنشستگان! این مبلغ در زندگی این عزیزان می‌تواند کلی چاله و حتی چاه را پر کند.

وام ۴ میلیونی برای بازنشستگان

البته اگر بازنشستگان گران‌قدر آن پروسه طولانی وام گرفتن را تاب بیاورند و خسته نشوند می‌توانند از این مبلغ استفاده بهینه‌شان را بکنند.

_ مثلا می‌توانند ماشین‌شان را که با آن بعد از ۳۰ سال خدمت، در سطح شهر مسافرکشی می‌کنند به تعمیرگاه ببرند و سرویسش کنند. بعد از آن در آژانس استخدام شوند. بالاخره رانندگی در آژانس مطمئن‌تر هم هست.

_ می‌توانند یک شب مهمانی بگیرند و فرزندان‌شان را به خانه‌شان دعوت کنند. که اگر انسان‌های اقتصادی باشند می‌توانند برای نوه‌هایشان هم شکلات بخرند و غافلگیرشان کنند!

_ می‌توانند یه مسافرت دو روزه (کمتر از ۲۰۰ کیلومتر مسافت) بروند و اصلا وام را کلا خرج خوش‌گذرانی کنند. بالاخره بعد از ۳۰ سال کار کردن خوبیت ندارد اصلا مسافرت نرفته باشند.

_ می‌توانند با آن ۴ میلیون بعد از چندیدن سال برای دردهای جسمانی‌شان به یک پزشک (حداکثر عمومی) مراجعه کنند. متذکر می‌شوم که این هزینه خدمات جانبی نظیر رادیولوژی و ام‌آر‌آی و اسکن و این سوسول‌بازی‌ها را شامل نمی‌شود.

و هزارتا کار دیگر می‌توانند بکنند البته همه این‌ها به شرطی است که بازنشستگان گرامی قسط معوقه‌ای، چیزی به بانک‌های محترم بدهکار نباشند وگرنه باید جیرینگی آن مبلغ وام را برای صاف کردن بدهی‌های گذشته خرج کنند.

پایان پیام

کد خبر : 96573 ساعت خبر : 11:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=96573
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات